;
coinex

لپ تاپ مفهومی لنوو با نمایشگر رول‌شونده [+ویدیو]

لپ تاپ مفهومی لنوو با نمایشگر رول‌شونده ضمن رویداد Tech World 2022 با انتشار ویدیوی کوتاه تبلیغاتی، به نمایش گذاشته شد و کاربران با این لپ تاپ آشنا شدند.

به نظر می‌رسد که بازار گجت‌های تاشو، گسترش پذیر و رول‌شونده بسیار داغ و در حال رشد است و لازم به ذکر است که در این زمینه موتورولا نیز در این رویداد یک گوشی مفهومی رول‌شونده را در معرض دید عموم به نمایش گذاشت. این گوشی مفهومی موتورولا در حالت عادی نمایشگر 5 اینچی داشته که با فشردن یک دکمه، اندازه‌اش تا 6.5 اینچ قابل تغییر است.

همچنین لپ تاپ مفهومی لنوو با نمایشگر رول‌شونده نیز در این رویداد به نمایش گذاشته شد. لنوو به این منظور نمایش ایده لپ‌تاپ رول‌شونده با نمایشگر گسترش‌پذیر در این ویدیو از یک لپ‌تاپ با طراحی معمولی بهره برده است.

بیشتر بخوانید: ساختار گوشی رول شونده سامسونگ با انتشار یک ویدیو جدید فاش شد [+ویدیو]

لپ تاپ مفهومی لنوو با نمایشگر رول‌شونده

باتوجه به ویدیوی منتشر شده، ارتفاع نمایشگر لپ‌تاپ رول‌شونده قابل افزایش بوده تا کاربران دستگاهی با نمایشگر بزرگ‌تر در اختیار خود داشته باشند ولی از نظر عرض ابعاد نمایشگر این لپ تاپ تغییری خاصی نخواهد کرد. همان‌طور که در ویدیو مشخص است، اینکه آیا کاربران قادر خواهند بود تا نمایشگر را به اندازه دلخواه و موردنظر خود گسترش دهند یا خیر مشخص نیست.

به نظر می‌رسد که با استفاده از این لپ‌تاپ، کاربران بتوانند نمایشگر بزرگ‌تری در اختیار داشته باشند و ارتفاع آن را می‌توانند افزایش دهند. آنچه در ویدیو دیده می‌شود این است که ارتفاع نمایشگر تا حدود 50 درصد قابلیت افزایش را دارد. در این صورت کاربران قادر خواهند بود تا با دستگاهی با عرض ثابت و ارتفاع قابل افزایش کار کرده و نمایشگر بزرگ‌تری را در اختیار داشته باشند.

یکی از سوالاتی که در مورد این لپ تاپ مطرح است در مورد وزن آن است. مشخص نیست که وزن چنین دستگاهی چقدر خواهد بود و اضافه شدن نمایشگر رول‌شونده قرار است تا چه اندازه روی اضافه شدن وزن کلی دستگاه تاثیرگذار باشد. همچنین از موارد مهم دیگر میزان کارایی چنین لپ تاپی با نمایشگر رول‌شونده است. علاوه بر این باید دید این طرح‌های مفهومی چه زمانی آماده عرضه به بازار می‌شود و آیا کاربران از چنین طرح‌هایی استقبال خواهند کرد یا خیر. ویدیو این محصول خلاقانه را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لپ تاپ مفهومی لنوو با نمایشگر رول‌شونده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر