coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان امروز 27 مهر 1401

پخش زنده کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان  در روز سوم مسابقات را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو در قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

مسابقات کشتی قهرمانی جهان رده زیر 23 سال به میزبانی اسپانیا چند روزی است که کار خود را آغاز کرده است. نمایندگان ایران در روز دوم این مسابقات توفیق چندانی به دست نیاوردند و باید دید تنها نماینده ایران در نیمه نهایی امروز چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. برای دیدن پخش زنده کشتی قهرمانی جهان زیر 23 سال، با ما باشید.

پخش زنده کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان

روز سوم مسابقات کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان در حالی برگزار می‌شود که نمایندگان ایران باید در جدول شانس مجدد به مصاف حریفان خود بروند. از همین رو، از ساعت 12 به وقت ایران، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر شاهد کشتی نمایندگان ایران در جدول شانس مجدد باشید.

از ساعت 19:30 به وقت ایران نیز، کشتی‌های دور نیمه نهایی و فینال 5 وزن دوم برگزار خواهد داشت. در حال حاضر، دانیال سهرابی تنها نماینده ایران است که توانست دیروز خود را به مرحله نیمه نهایی برساند و امروز از ساعت 19:30 می‌توانید شاهد مبارزه او با حریفان خود روی تشک باشید.

پخش زنده کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان
پخش مستقیم کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان / پخش آنلاین کشتی زیر 23 قهرمانی جهان / پخش زنده کشتی امروز 26 مهر 1401

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان زیر 23 سال را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان زیر 23 سال (ساعت 12:00)

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان زیر 23 سال (ساعت 19:30)

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر