;
coinex

صحبت های نکونام در مورد لیگ برتر ؛ لیگ را تعطیل کنید!

صحبت های نکونام در مورد لیگ برتر حاشیه سازی کرد. جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در مصاحبه‌ای و کنایه به این که بازی‌های لیگ بدون تماشاچی برگزار می‌شود گفت لیگ را تعطیل کنید!

جواد نکونام درباره دیدار فردا با نساجی گفت: «اول از همه دوست دارم درباره هواداران تیم نساجی و طرفداران خوبشان صحبت کنم. من یک سال خوب را در اینجا داشتم. چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ برتر. توانستیم سال بسیار خوبی را کنار هم داشته باشیم. از این موضوع خوشحالم و دلم برایشان تنگ شده است.

صحبت های نکونام در مورد لیگ برتر

وی ادامه داد: فکر می‌کردم امسال بازی‌ها با حضور تماشاگر باشد و هواداران خوب و خونگرم نساجی را ببینم. دوست داشتم این بازی با حضور آنها برگزار شود و امیدوار بودم هواداران خوب نساجی را پس از چند سال ببینم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

صحبت های نکونام در مورد لیگ برتر
جواد نکونام, سر مربی فولاد, فوتبال, فولاد خوزستان, صحبت های جواد نکونام, لیگ برتر ایران, لیگ برتر,

جواد نکونام در ادامه حرف‌هایش و راجب لیگ برتر گفت: زمانی که بدون هوادار بازی می‌کنیم، بازیکنانمان که گل می‌زنند، خوشحال نیستند و خوشحالی نمی‌کنند. وقتی که تمام استادیوم‌ها تعطیل است، به نظر من لیگ را تعطیل و مسابقات را به بعد از جام جهانی موکول کنیم. این وقت را در اختیار تیم ملی و سرمربی‌اش، جهت آماده‌سازی بهتر برای حضور در جام جهانی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در رابطه با صحبت های نکونام در مورد لیگ برتر چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشرتاک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر