;
coinex

بازگشت سحر قریشی به ایران ؛ خطر جدی دستگیری در صورت بازگشت جنجالی سحر! [+ ویدیو]

بازگشت سحر قریشی به ایران چندی است در شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف سر و صدای زیادی کرده است. اما آیا با بازگشت سحر قریشی به ایران، خطر دستگیری این سلبریتی جدی نیست؟

چندی است در رسانه‌های مختلف و همچنین در شبکه های اجتماعی از بازگشت سحر قریشی به ایران سخن می‌گویند. ماجرا چیست؟

بیشتر بخوانید:

بازگشت سحر قریشی به ایران

این روزها شبکه های اجتماعی مملو از اخبار درست و غلط از سلبریتی هاست. سحر قریشی که در سال های اخیر همواره با عنوان یک چهره جنجالی و پرحاشیه در شبکه های اجتماعی شناخته می‌شود نیز از این قاعده مستثنا نیست.

سحر قریشی به ایران بازگشت! این نیز از جمله اخباری است که به نظر می‌رسد شایعه بوده و هیچ سند و مدرکی از این اتفاق در دست نیست.

این بازیگر جنجالی چندی پیش در استوری اینستاگرام خود در جواب به این سوال که «نمیخوای برگردی ایران؟»، تنها با یک کلمه جواب داد: نه…!

سوال: نمیخوای برگردی ایران؟ جواب سحر قریشی: نه...
سوال: نمیخوای برگردی ایران؟ جواب سحر قریشی: نه…

با توجه به این موضوع و همچنین نبود اطلاعات دیگری در این خصوص، به نظر بازگشت سحر قریشی به ایران تنها یک شایعه بوده و از جمله اخبار کذبی است که در رسانه های مختلف از آن صحبت می‌شود.

سحر قریشی (زاده 6 دی 1366) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

از جمله آخرین آثار سینمایی سحر قریشی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

بانک زده ها به کارگردانی جواد اردکانی ساخته 1401

تک خال به کارگردانی مجید مافی ساخته 1399

زن ها فرشته اند 2 به کارگردانی آرش معیریان 1399

سحر قریشی پیشتر نیز با امیر تتلو، خواننده پرحاشیه ایرانی وارد رابطه شده بود که این رابطه نیز همچون روابط قبلی این بازیگر جنجالی سرانجام خوبی نداشت و خیلی زود رابطه این دو نفر نیز به پایان رسید.

سحر قریشی با تتوهای دست و صورت
تیپ سحر قریشی با تتوهای دست و صورت

سحر قریشی در مدتی که با امیر تتلو ازدواج کرده بود، دست به کارهای عجیب و غریب بسیاری زده بود که از جمله آن ها می‌توان به خالکوبی بدن و دست ها و صورتش اشاره کرد.

ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو به حدی ناموفق و همچنین جنجال برانگیز بود که تا مدت ها حواشی مربوط به رابطه این دو نفر در شبکه های اجتماعی مورد بحث قرار می‌گرفت.

جواب سحر قریشی به تتلو درباره هزینه هایی که تتلو برای سحر کرده
جواب سحر قریشی به تتلو درباره هزینه هایی که تتلو برای سحر کرده

سحر قریشی در آذر 1396 در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود. این نظر موجب انتقادهای گسترده‌ای به ویژه در فضای مجازی شد.

یکی از کانال‌های یوتوب به نام حاشیه پلاس نیز درباره بازگشت سحر قریشی به ایران ویدیویی تهیه کرده که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر