;
coinex

ماجرای طلاق جنجالی فاش شد: علت جدایی سحر قریشی و امیر تتلو! [+ ویدیو]

علت جدایی سحر قریشی و امیر تتلو فاش شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته به طوری که می‌توان آن را جنجالی ترین طلاق ایران نامید!

امیر تتلو با انتشار متنی در یوتیوب علت جدایی از سحر قریشی را فاش کرد و ادعایی جنجالی علیه خانم بازیگر مطرح کرد.

پیشتر عکس منتشر شده از استوری صفحه اینستاگرام خانم بازیگر ماجرای دعوای تتلو و سحر قریشی و طلاق و جدایی سحر قریشی از امیر تتلو و مهاجرت این بازیگر زن به دبی را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

علت جدایی جنجالی سحر قریشی و امیر تتلو

تغییر چهره وحشتناک سحر قریشی او را شبیه تتلو کرد [+فیلم تتوی هایش در باشگاه]
عکس جنجالی سحر قریشی با تتوهای روی صورتش
بازیگر زن سابق سینمای ایران حتی پس از جدایی و پایان رابطه با تتلو همچنان در بیوگرافی پیج اینستاگرام خود عبارت «در رابطه با پادشاه» را داشت که حالا بنظر می رسد پس از قطعی شدن مهاجرت به دبی این متن را حذف کرده و پرچم امارات را در بیو درج کرده است.

خواننده ایرانی مقیم ترکیه مدعی شد خانم بازیگر سابق سینمای ایران را تنبیه کرده و جدایی از سحر قریشی به دلیل رفتارهای زشت او بوده است.

پیام تتلو درباره جدایی و قطع رابطه‌اش با سحر قریشی و همچنین پیام مربوط به تایید مجرد شدن دوباره تتلو و قطع رابطه با سحر قریشی را در ادامه مشاهده کنید (برای اندازه واقعی روی هر عکس کلیک کنید):

امیر حسین مقصودلو که با نام امیر تتلو شناخته می‌شود، متولد 30 شهریور 1366 بوده و خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند. تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال 1390 بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد.

سحر قریشی به تازگی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با تتلو وارد رابطه شده است، گفت:

مسیر من رو انتخاب کردم من همیشه عاشقم. انسان جایزالخطاس گاهی میشود از راه کج به مقصد رسید متوجه شو که ببین من چی میگم.

علت جدایی امیر تتلو از سحر قریشی و عصبانیت تتلو از وی

سحر قریشی بازیگر زن سابق سینمای ایران یکی از حاشیه‌سازترین چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. از شایعه رابطه وی با مهدی طارمی گرفته تا ازدواج با امیر تتلو و به فاصله کمی از آن دعوا با تتلو و طلاق از این خواننده ساکن در ترکیه!

حال نیز شایعاتی مبنی بر رابطه سحر قریشی با یک شیخ عرب به گوش می‌رسد که برخی از کاربران این شیخ عرب را شاهزاده عربستان بن سلمان می‌دانند!

سحر قریشی سال هاست یکی از جنجالی ترین چهره های اینستاگرام بوده و چه با اخبار پرحاشیه مختلف و چه تصاویر جنجال برانگیز، همواره سعی کرده در دید مخاطبین قرار بگیرد.

ویدیویی از جنجالی ترین عکس های سحر قریشی را در ادامه مشاهده کنید:

 

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (18 نظر)

    واقعا سلبریتی ها عجیب ترین آدم های روی زمینن
    زندگی ورفتارشون به رفتار هیچ انسانی شبیه نیست ومردم رو بازیچه خودشون قرار داده اند .خدایا اینا دیگه چه بشری هستن .کثیف کردن دنیا رو

    پاسخ

    منم موافقم دوست عزیز

    پاسخ

    اشتباه نکن!!!! قرار نیست چون شما از دوتا سلبریتی بدت اومده یا هرچی.. بگی “سلبریتی ها” همشون اینجورین اونجورین، خیلی جالبه! میگن از سلبریتی ها بدمون میاد ولی اخرش اخبارشونو دنبال میکنن:)👏

    پاسخ

    چرا جمع میبندی!؟؟؟

    پاسخ

    انسان‌ های خوب و وارسته کم داریم که میرید سراغ این انسانهای بی ارزش و بی هویت، که بزرگترین هنرشون خندیدن به ریشِ مردمی هست که اخبارشو نو دنبال می‌کنند؟ . یا مدام در حال نشون دادنِ بی ارزششیشون هستند؟؟ حیف از ثانیه هایی که صرفِ خوندنِ احوالِ این بازیگرا و سلبریتی های بی ارزش بشه.

    پاسخ

    چرت میگه بقران؛؛ضدتنبیه و تنبیه…..🤣🤣
    خیلی حال بهم زن شدن سلبریتیا

    پاسخ

    به درک
    میگی چیکار کنم

    پاسخ

    خودشم نمیدونه چی میگه !!امیر خان ..ضد تنبیه…تنبیه کننده!!!پادشاه میمونها !!!جنسش خوب بوده ها

    پاسخ

    مگه شما با امیر تتلو پدرکشته گی دارید که این همه دروغ ! رو توی سایتتون میزارید؟!
    امیر هیچ وقت اسید نپاشیده روی سحر قریشی مگه شما بیکارید؟!
    لطفا بیخود این طور حرفای دروغ رو انتشار ندید یه عده کم مغذ باور میکنن!
    001

    پاسخ

    کسی که به طرف داراش توهین کنه احمقه و از اون احمق تر اینه که طرفداریشو بکنه بعدشم همین مداد رنگی نبود که میخواست دخترای چهارده و پانزده ساله رو به ترکیه ببره و حرمسرا رابیندازه شما ها دیگه کی هستین هر کی به تتلو گوش بده واقعا اختلال روانی داره

    پاسخ

    شاید صداش قشنگ باشه ولی واقا خیلی کیفی هست
    قبول دارم
    حق گفتی

    پاسخ

    سلام اینم نتیجه بودن با آدم رنگارنگی

    پاسخ

    تو رو خدا بس کنید مگه مشکل کم داریم اینو میندازید وسط

    پاسخ

    زیادی حق گفتی

    پاسخ