;
coinex

ببینید: چهره نچرال بیوتی سارا و نیکا ؛ زیبایی چشم نواز دوقلوهای پایتخت در قلب سوئد! [+ عکس]

چهره نچرال بیوتی سارا و نیکا این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. در این تصویر سارا فرقانی اصل در یکی از خیابان های سوئد دیده می‌شود. زیبایی دوقلوهای پایتخت در قلب سوئد را در این تصاویر ببینید.

کاربران فضای مجازی تصویری از سارا و نیکا فرقانی منتشر کرده و به رونمایی آن ها از چهره طبیعی و بدون آرایش شان اشاره کرده اند. تصویری که مجدد این دوقلوهای سریال پایتخت را برسر زبان ها انداخت.

بیشتر بخوانید:

چهره نچرال بیوتی سارا و نیکا در قلب سوئد

چهره بدون آرایش سارا و نیکا در سوئد
چهره جذاب و بدون آرایش سارا و نیکا در سوئد

در این تصویر چهره جذاب و نچرال بیوتی سارا فرقانی دیده می شود که در یکی از خیابان های کشور سوئد دیده می شود و برای ثبت ژست و استایل تازه اش مقابل دوربین نیکا فرقانی قرار گرفته است.

البته ذکر این نکته لازم است که ادعا کاربران درباره چهره بدون آرایش و نچرال بیوتی سارا و نیکا درست نیست. چرا که آن ها این تصویر را هفته های قبل در اینستاگرام منتشر کرده اند.

سارا فرقانی اصل در سوئد
سارا فرقانی اصل در سوئد

اگر بخواهیم اشاره‌ای هرچند کوچک به بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل بپردازیم، این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال پایتخت، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

سارا و نیکا درسال 90 با بازی در سریال پایتخت چهره شدند. سارا و نیکا از سال 93 برای زندگی به خارج از کشور و کشور سوئد رفتند. سارا و نیکا در این مدت با عکس های نامتعارف جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند.

یک عکس متفاوت از سارا و نیکا دوباره ذهن ها را به خود مشغول کرد. سارا و نیکا دوقلوی های پرحاشیه سینما و تلوزیون هستند.

بیشتر بخوانید:

سارا و نیکا فرقانی اصل از جمله چهره های جنجالی و البته «نچرال بیوتی» اینستاگرام هستند. با اینکه به نظر می‌رسد این دو بازیگر جوان سریال پایتخت هیچ قصدی برای درست کردن حاشیه نداشته و به زندگی خود می‌رسند، اما همواره مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار دارند.

زیبایی خاص دوقلوهای سریال پایتخت
زیبایی خاص دوقلوهای سریال پایتخت

از جمله حاشیه‌هایی که در این مدت گریبان‌گیر دوقلوهای پایتخت بوده، تولد لاکچری سارا و نیکا و ازدواج آن ها با شوهران سوئدی است.

ویدیوی جنجالی از چهره جذاب سارا/نیکا فرقانی را در ادامه مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    چقدر خنک و بی مزه ان این دوتا

    پاسخ

    سلام خیلی واقعلا

    پاسخ

    خیلی خیلی زشتن

    پاسخ

    دست از سر این دوتا عوضیا بردارین دیگه.خستمون کردین بخدا.هرچی اخبار شده اینا.یه فیلم پایتخت بازی کردن

    پاسخ

    بخاطر خدا ، دو جوانمرد پیدا نمیشن که آتش این دو خواهرو خاموش کنن؟!!!!

    پاسخ