;
coinex

گزارش درآمد Q3 تسلا ؛ ایلان ماسک BTCهای خود را نگه داشت!

گزارش درآمد Q3 تسلا در تاریخ 19 اکتبر 2022 منتشر شد. طبق این گزارش، ذخایر بیت کوین تسلا در سه ماهه سوم سال دست نخورده باقی مانده است.

آخرین گزارش درآمد شرکت خودروسازی تسلا در سه ماهه سوم سال 2022 (Q3) نشان می‌دهد که هیچ تغییری در میزان دارایی بیت کوین شرکت ایلان ماسک ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

گزارش درآمد Q3 تسلا

بزرگترین تولیدکننده خودروهای الکترونیکی به غیر از فروش یک میلیارد دلاری در سه ماهه اول سال، هیچ تغییر دیگری در ذخایر باقی‌مانده بیت کوین خود ایجاد نکرده است.

گزارش درآمد Q3 تسلا در 19 اکتبر منتشر شد. این گزارش نشان می‌دهد که 218 میلیون دلار دارایی دیجیتال در ترازنامه شرکت ایلان ماسک باقی‌مانده است. طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، تسلا همچنان 9720 بیت کوین در اختیار دارد.

گزارش درآمد Q3 تسلا ؛ ایلان ماسک BTCهای خود را نگه داشت!

تسلا در گزارش درآمد سه ماهه دوم خود اعلام کرده بود که 75 درصد از دارایی‌های بیت کوین خود را به فروش رسانده است. شرکت تسلا در این مدت 936 میلیون دلار پول نقد به دفاتر خود اضافه کرده و 64 میلیون دلار نیز از طریق فروش محصولات به دست آورد.

افت قیمت سهام تسلا

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیر عامل تسلا، در گذشته توضیح داده بود که فروش دارایی‌های بیت کوین در سه ماهه دوم سال به دلیل نگرانی‌های نقدینگی ناشی از همه‌گیری کووید-19 در چین صورت گرفته است. میزان بیت کوین به فروش رسیده در سه ماهه دوم بخش زیادی از دارایی 1.5 میلیارد دلاری BTC شرکت تسلا را به خود اختصاص داده بود.

بر اساس گزارش یاهو فایننس (Yahoo Finance)، شرکت تسلا در سه ماهه سوم سال 2022 حدود 3.3 میلیارد دلار سود کرده است. درآمد این شرکت نیز در گزارش Q3 حدود 21.45 میلیارد دلار عنوان شد. این میزان کمتر از انتظارات تحلیلگران بود و در نتیجه قیمت سهام شرکت پس از انتشار گزارش درآمد Q3 تسلا حدود 14 درصد کاهش یافت.

ایلان ماسک از ماه ژانویه امکان خرید طیف وسیعی از کالاهای شرکت خود را با استفاده از دوج کوین مهیا کرد. شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) نیز در ماه می به طور رسمی پشتیبانی‌اش از میم کوین دوج را آغاز نمود. تسلا در ماه سپتامبر یکی از محصولات نسخه محدود خود را به قیمت 1000 دوج به فروش رساند. ارزش این محصول در آن زمان 60 دلار بود. طبق گزارش‌ها، این محصول ظرف چند ساعت فروخته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گزارش درآمد Q3 تسلا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر