;
coinex

قابلیت خرید نام کاربری با رمزارز به تلگرام می‌آید!

طبق اعلام تلگرام، این پلتفرم قصد دارد بستر حراجی با هدف خرید نام کاربری با رمزارز در شبکه بلاکچین TON یا همان The Open Network ایجاد نماید.

بر اساس گفته‌ی تلگرام، کاربران در این بستر حراجی می‌توانند با با استفاده رمزارزها نام کاربری مخصوص خود را خریداری کنند و مالکیت آن را به عهده داشته باشند. به نظر می‌رسد تراکنش‌های این بستر حراجی با رمزارز بومی خاصی به نام Toncoin در حال انجام است. گزارش این خبر را در تکراتو بخوانید.

بیشتر بخوانید: دو برابر شدن بازدید پست‌ های تلگرامی ؛ نتیجه مستقیم فیلترینگ!

خرید نام کاربری با رمزارز ؛ قابلیت جدید تلگرام!

بر اساس گزارش BusinessofApps، پلتفرم تلگرام به صورت ماهانه، بالغ بر 500 میلیون کاربر فعال دارد. البته شایان ذکر است که این محبوبیت به لطف قابلیت رمزگذاری سرتاسری است که قابلیت‌هایی همچون امکان ارسال پیام‌های ناشناس را فراهم می‌کند. بنیانگذار تلگرام؛ پاول دورف، در ماه آگوست در کانال شخصی تلگرامی خود از علاقه‌ به ایجاد بستری برای خرید نام کاربری با رمزارز صحبت کرده بود. بنیان‌گذار تلگرام در کانال خود نوشته بود:

«اگر TON توانسته به این نتایج دست پیدا کند، تصور کنید تلگرام با 700 میلیون کاربر خود چقدر می‌تواند موفق باشد اگر نام‌های کاربری، لینک‌های رزرو شده گروه‌ها و کانال‌ها را به حراج بگذاریم.»

خرید نام کاربری با رمزارز

وی همچنین با اشاره به این که مالکیت نام‌های کاربری خریداری شده، درست مانند NFTها، روی شبکه بلاکچین «تضمین شده» خواهد بود، افزود: عناصر دیگری از تلگرام مانند استیکرها، کانال‌ها یا حتی ایموجی‌ها نیز می‌توانند به حراج گذاشته شوند.

پاول دورف در پست جدیدی در کانال از روند اجرایی شدن این قابلیت توضیح داد: «مرحله توسعه تقریبا به پایان رسیده است و پلتفرم حراجی به زودی راه‌اندازی خواهد شد. اطمینان پیدا کنید که شانس خود را برای دریافت با ارزش‌ترین نام‌های کاربری و تضمین مالکیت آن‌ها در دفتر کل غیرقابل تغییر بلاکچین TON از دست ندهید.»

البته این اولین بار نیست که یک پلتفرم محبوب اقدام به فروش نام کاربری با رمز ارز می‌کند. طبق گزارش The Block، نام‌های کاربری در بستر بلاکچین اتریوم مدت‌هاست که خرید نام کاربری با رمزارز از طریق Ethereum Name Service انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خرید نام کاربری با رمزارز چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر