;
coinex

پخش زنده الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401 [+ ساعت پخش]

پخش زنده الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401 را با ما در تکراتو ببینید. دو تیم امروز در هفته هفتم لیگ برتر امارات از ساعت 19:30 به مصاف هم می‌روند.

الوصل صدرنشین و ۱۴ امتیازی اگر نخواهد صدر را به شارجه ۱۳ امتیازی واگذار کند، ناگزیر به پیروزی در رقابت امروز است. الوصل از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران میزبان شاگردان فرهاد مجیدی است. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و الوصل ۱ آبان ۱۴۰۱ با ما باشید.

پخش زنده الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401

الوصل همانطور که گفتیم میزبان بازی امشب است و با ۱۴ امتیاز به صدر جدول تکیه کرده. فرهاد مجیدی هم اما در الاتحاد عملکرد خوبی داشته و این روزها با ۱۰ امتیاز در رده ششم جدول است.

الوصل میزبان در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی و ۱ تساوی ثبت کرده و فرم ایده‌الی بعد از سالها عملکرد نزولی دارد. الاتحاد هم در ۵ بازی آخر خود ۳ برد، ۱ تساوی و البته ۱ شکست به دست آورده است.

پخش زنده الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401
پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401 / پخش زنده فوتبال الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401 / ساعت پخش الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401 / ساعت پخش بازی الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401 / ساعت شروع الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401 / ساعت شروع بازی الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401 / نتیجه زنده الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401

در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، الوصل ۴ بار پیروز شده و الاتحاد کلبا تنها ۱ بار! ۵ بازی هم به تساوی انجامیده است. البته پیروزی الاتحاد مربوط به سال ۲۰۱۸ است. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و الوصل ۱ آبان ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحاد کلبا و الوصل 1 آبان 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر