;
coinex

پخش زنده بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401 را با ما در تکراتو ببینید. دو تیم امشب در هفته یازدهم لالیگا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای بازی با ما باشید.

بارسلونا رده دومی و ۲۵ امتیازی امشب در نیوکمپ میزبان بیلبائوی ۱۸ امتیازی و رده ششمی است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو ۱ آبان ۱۴۰۱ با ما باشید.

پخش زنده بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401

بارسایی که الکلاسیکو را به طرز ناامیدکننده واگذار کرد، حالا اختلاف قابل توجهی با رئال صدرنشین دارد و امیدوار به پیروزی بر بیلبائو است. در عوض اما این جدال برای مربی بیلبائو یعنی ارنستو والورده، سرمربی سابق آبی‌اناری‌ها اهمیت خاصی دارد.

بارسا در ۵ بازی آخر خود ۲ برد برابر سلتاویگو و ویارئال، ۲ شکست برابر رئال و اینتر و ۱ تساوی برابر اینتر کسب کرده است.

پخش زنده بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401 [+ساعت پخش]
پخش زنده فوتبال بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401 / پخش زنده بازی بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401 / ساعت پخش بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401 / ساعت شروع بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401 / ساعت شروع بازی بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401 / ساعت پخش بازی بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401 / نتیجه زنده بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401 / نتیجه نهایی بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401
بیلبائو هم که امسال با والورده نتایج قابل قبولی کسب کرده، در ۵ بازی آخر خود ۲ تساوی، ۲ برد و ۱ شکست به ثبت رسانده است.

در ۵ تقابل آخر دو تیم، ۳ بار بارسا و ۱ بار بیلبائو پیروز شده‌اند. ۱ بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر اما بارسا با ۲۳ پیروزی در برابر تنها ۷ برد بیلبائو دست بالا را دارد. ۸ بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو ۱ آبان ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بارسلونا و بیلبائو 1 آبان 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر