;
coinex

جدیدترین اخبار تکنولوژی

وان پلاس به تازگی مدل جدیدی از گوشی وان پلاس 11R را با یک ظرافت منحصر به فرد عرضه کرده البته این بار با یک طراحی قرمز جذاب. این نسخه از گوشی دارای یک پنل پشتی از جنس چرم گیاهی است که به آن زیبایی خاصی یخشیده و حسی لطیف مانند برگ گل را القا…

احتمالا به زودی شاهد یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت سامسونگ از سری M خواهیم بود. گوشی میان‌رده گلکسی M35 که توانسته بسیاری از گواهینامه‌های معتبر را اخذ کند به زودی زود عرضه خواهد شد.

لایحه حجاب از مدتی پیش با عنوان «طرح نور» در جریان است. همین موضوع نیز انتقادات بسیاری را به همراه داشته اکنون معاون رئیس جمهور توضیحاتی را در خصوص وضعیت لایحه حجاب ارائه داده است.

هاست فضایی است که برای نگهداری وب‌سایت استفاده می‌شود. در واقع، وقتی سرورها به نگهداری از سایت و اپلکیشن‌ها اختصاص داده می‌شوند، هاست نام می‌گیرند. انواع مختلف و متنوعی از هاست وجود دارد و هرکدام از آ‌ن‌ها، برای کاربرد به‌خصوصی مناسب هستند. در اینجا، می‌خواهیم نحوه خرید هاست مناسب را آموزش دهیم و کمکتان کنیم…

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2024 در میان انبوهی از مدل‌های متنوع این کمپانی پنهان شده‌اند و انتخاب یکی از آنها می‌تواند چالش‌برانگیز و دشوار باشد. تنوع لپ تاپ های ایسوس بسیار زیاد است؛ اما این راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس به شما کمک می‌کند دستگاهی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای‌تان باشد.

چند روز گذشته مشخص شد که لایحه حجاب به تصویب رسیده حتی بعدتر اعلام شد که به اجرا هم در آمده. اکنون وزیر پیشین ارتباطات نسبت به بازگشت گشت های ارشاد به خیابان ها واکنش نشان داده است.

صفحه 1 از 4832

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو