;
coinex

جدیدترین اخبار تکنولوژی

سامسونگ و کوالکام پروژه جدیدی را آغاز کردند. مشخصات 3GPP Release 17 برای 5G برخی ارتقاءهای عمده را معرفی کرد، از جمله پشتیبانی از 1024 QAM، که سرعت انتقال داده بالاتر را ممکن می‌کند.

هواوی اخیراً گوشی پرچمدار خود را معرفی کرده که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود از سایر رقبا برجسته است. گوشی پورا 70 اولترا دارای قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای است که جذابیت آن را دو چندان می‌کند.

سال گذشته، شرکت شیائومی مدل‌های 14 و 14 پرو را به عنوان اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 جهان معرفی کرد. چندی پیش هم گزارش‌های مختلف خبر مجهز شدن وان پلاس 13 به اسنپدراگون 8 نسل 4 را اعلام کردند؛ اما اکنون اطلاعات جدیدی فاش شده که نشان می‌دهند، آزمایش داخلی بعدی…

توقع می‌رود که فروش گوشی‌های سری پورا 70 هواوی در سال 2024 به بیش از 10 میلیون دستگاه برسد. امروز، بدون برگزاری هیچ کنفرانس مطبوعاتی، گوشی‌های این سری به بازار عرضه شدند.

ریلمی که روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد، از راه‌اندازی گوشی‌های هوشمند سری C خبر داد. در این خبر به بررسی مشخصات ریلمی C65 5G می‌پردازیم که توسط شرکت توسعه دهنده تائید شده است.

وان پلاس به تازگی از مدل جدیدش یعنی گوشی وان پلاس 11R رونمایی کرده که لباسی به رنگ قرمز بر تن دارد. این نسخه از گوشی دارای یک پنل پشتی از جنس چرم گیاهی است که به آن زیبایی خاصی یخشیده و حسی لطیف مانند برگ گل را القا می‌کند.

صفحه 1 از 4833

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو