;
coinex

مشخصات کلیدی شیائومی 13 پرو فاش شد ؛ وجود یک باتری غول‌پیکر!

مشخصات کلیدی شیائومی 13 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی و موارد دیگر فاش شد. این گوشی هوشمند پرچمدار بعدی شیائومی است.

قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک افشاگری جدید از شیائومی 13 پرو تعدادی از مشخصات کلیدی را در مورد این گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی فاش کرده است. در حال حاضر انتظار می‌رود که این گوشی با برخی از مشخصات درجه یک عرضه شود، بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر به مشخصات کلیدی شیائومی 13 پرو بیندازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات کلیدی شیائومی 13 پرو

این خبر از سوی افشاگر معروف یوگش برار منتشر شده که اطلاعاتی از این گوشی را در توییتر به اشتراک گذاشته است. طبق توییت وی، نسل بعدی گوشی پرچمدار این غول فناوری چینی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی E6 AMOLED است، که از فناوری LTPO پشتیبانی می‌کند.

به عبارت دیگر، حداقل می‌توانیم از این صفحه نمایش انتظار داشته باشیم که رفرش ریت بالای 120 هرتز را داشته باشد. این گوشی به یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد که با 8 یا 12 گیگابایت رم و نسخه‌های 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

مشخصات کلیدی شیائومی 13 پرو

طبق گزارش‌ها، شیائومی 13 پرو در قسمت پشتی دارای یک دوربین سه‌گانه است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX989 با سایز 1 اینچ، یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی دیگر است. در همین حال، در جلوی این گوشی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

قابل ذکر است که این دوربین دارای بهینه سازی لایکا نیز خواهد بود که از زمان همکاری دو شرکت انتظار آن را داشتیم. اگر این اطلاعات فاش شده درست باشد، شرکت از یک سنسور 15 میلیون دلاری استفاده خواهد کرد، زیرا این مبلغی بود که پیش از این برای توسعه این سنسور با سونی برای گوشی شیائومی 12 اولترا هزینه شده بود.

این افشاگر ادعا می‌کند که این گوشی بر روی سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر رابط کاربری MIUI 14 اجرا خواهد شد. طبق گزارش‌ها، شیائومی 13 پرو از یک باتری بزرگ 4800 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. احتمالاً این محصول از شارژ بی سیم قدرتمند و همچنین شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. این فناوری شارژ با تراشه Surge C2 و P2 همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات کلیدی شیائومی 13 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر