;
coinex

قابلیت ویرایش توییت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؟

ظاهراً تغییر و تحول گسترده توییتر توسط ایلان ماسک تمامی ندارد و حالا اعلام شده که ایلان ماسک احتمالاً قابلیت ویرایش توییت را به رایگان برای همه کاربران فعال می‌کند.

قابلیت ویرایش توییت پس از روی‌کار آمدن ایلان ماسک در توییتر قرار است برای همه کاربران این شبکه اجتماعی فعال شود. لازم به ذکر است که هم‌اکنون این قابلیت فقط برای دارندگان سرویس اشتراک Blue Twitter فعال است. اما ایلان ماسک تصمیم دارد به زودی این قابلیت را به رایگان در اختیار دیگر کاربران نیز قرار دهد.

بیشتر بخوانید: تحقیق سنا در خصوص معامله توییتر ؛ نقش عربستان در معامله ایلان ماسک چیست؟

قابلیت ویرایش توییت به صورت رایگان

در حال حاضر قابلیت ویرایش توییت در اختیار کاربران سرویس Blue Twitter قرار دارد و کاربران عادی از آن محروم هستند. با این حال امکان ویرایش توییت‌ها از مدت‌ها قبل یکی از خواسته‌های اصلی افراد بوده و ظاهرا ایلان ماسک می‌خواهد پاسخگوی این تقاضا باشد.

طبق گزارشی که از سوی «کیسی نیوتن» در Platformer.news منتشر شده، قابلیت ویرایش توییت به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. در حال حاضر کاربران Blue Twitter در کشورهای محدودی از جمله ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند به این دکمه دسترسی دارند.

به‌نوشته‌ی XDA، ظاهراً توییتر درحال بحث درمورد برنامه‌هایی است که قابلیت ویرایش توییت‌ ها را بدون‌نیاز به سطح اشتراک Blue Twitter برای همه دردسترس قرار دهد. این ویژگی درحال‌حاضر ۴٫۹۹ دلار قیمت دارد و همان‌طور که اشاره شد احتمال افزایش آن تا ۸ دلار نیز وجود دارد. علاوه‌براین، احتمال دارد این پلتفرم یک طرح ۹۹ دلاری برای Twiiter Blue ارائه دهد که هزینه‌ی ماهانه‌ی استفاده از خدمات آن را به ۸٫۲۵ دلار می‌رساند.

قابلیت ویرایش توییت

قابلیت ویرایش توییت به کاربران اجازه می‌دهد که تنها در مدت 30 دقیقه توییت خود را تغییر دهند، هرچند نسخه‌های قبلی این توییت هم در اختیار سایر افراد قرار می‌گیرند تا تغییرات را متوجه شوند.

در زمان شروع مذاکرات برای تصاحب توییتر توسط ماسک، مدیرعامل تسلا درباره دکمه ویرایش صحبت کرده بود و حتی نظرسنجی برگزار کرد، اما از زمانی که این قرارداد تکمیل شده، صحبتی از ماسک نشنیده‌ایم. با این حال احتمال اعمال چنین تغییری از سوی ثروتمندترین فرد جهان وجود دارد و شاید چنین موضوعی را در روزهای آینده بطور رسمی اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت ویرایش توییت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر