;
coinex

پتوی هوشمند شیائومی معرفی شد

پتوی هوشمند شیائومی با لوله‌کشی هوشمند MIJIA و دمای کنترل‌شده رسماً معرفی شد. این پتوی کم مصرف از نظر انرژی می‌تواند گرمای شب‌های زمستان را تامین کند.

شیائومی پتوی لوله‌کشی شده هوشمند MIJIA با دمای کنترل شده را عرضه کرده است. این محصول از مخزن آب پارتیشن A/B، گرمایش خودکار و لوله‌کشی برای دستیابی به دماهای مختلف استفاده می‌کند. پتوی هوشمند شیائومی با لوله‌کشی که در اختیار دارد، از گردش هوشمند گرمایش آب و تنظیم خودکار دما نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: شیائومی پد 6 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است

مشخصات پتوی هوشمند شیائومی

پتوی لوله‌کشی شده هوشمند MIJIA با دمای کنترل شده از حداکثر 12 لایه حفاظت ایمنی و عملکردی با صدای کم زیر 22 دسی‌بل بهره می‌برد و همچنین برنامه اختصاصی MIJIA عملکرد بهتری را برای دستگاه فراهم می‌کند. با این برنامه، می‌توانید از راه دور پتوی لوله‌کشی شده هوشمند را کنترل کنید. ساختار لایه‌بندی خوب این گجت باعث شده که شیلنگ‌های آن به خوبی بسته شود و خطر نشت به حداقل برسد. این پتو به گونه‌ای طراحی شده است که اتلاف حرارت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و دوره حفظ گرما را در هنگام استفاده از پتو افزایش دهد.

پتوی هوشمند شیائومی

پتوی هوشمند شیائومی MIJIA با دمای کنترل شده نیازی به پر کردن منظم مخزن آب ندارد. شیائومی می‌گوید یک مخزن پر می‌تواند گرما را در تمام زمستان فراهم کند. این پتو با مصرف متوسط برق روزانه 0.7 کیلووات ساعت از نظر مصرف انرژی نیز کارآمد است. محدوده کنترل دما بین 25 تا 55 درجه سانتیگراد است. انرژی توسط یک موتور با فرکانس متغیر DC بدون جاروبک (brushless) تامین می‌شود و عملکرد آن اختلالی در خواب شما ایجاد نمی‌کند.

برخی از ویژگی‌های ایمنی موجود در پتوی جدید MIJIA عبارتند از: حفاظت از طریق جداسازی آب و برق، محافظت در برابر سوختگی، جلوگیری از شعله‌وری برد مدار و خاموش شدن خودکار پس از 15 ساعت کار و غیره. با استفاده از برنامه MIJIA می‌توانید عملکرد پتو را تنظیم کنید، زمان‌بندی را شخصی‌سازی کنید و سایر کارهای از راه دور را انجام دهید.

شیائومی یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی برای پتو هوشمند MIJIA با ویژگی‌های مشخص‌شده آن راه‌اندازی کرده است. قیمت اصلی این گجت 899 یوان (124 دلار) است اما قیمت تامین مالی جمعی 699 یوان (96 دلار) است. بنابراین با شرکت در این طرح شیائومی می‌توانید این پتوی هوشمند را با قیمتی کمتر به‌دست آورید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پتوی هوشمند شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چقدر قشنگه !
    پتو رو میگم 😁

    پاسخ