;
coinex

شیائومی پد 6 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است

احتمالاً شیائومی پد 6 یک تبلت گران قیمت با نمایشگر 14 اینچی و چیپ‌ست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که می‌تواند رقیب محصولاتی مثل گلکسی تب S8 اولترا باشد.

یک منبع خبری شناخته شده (Digital Chat Station) ادعا کرده که یک تبلت اندرویدی با چیپ‌ست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در دست ساخت است. اسم دقیق این محصول مشخص نشده اما این احتمال وجود دارد که منظور از این تبلت، سری شیائومی پد 6 باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های شیائومی 2022

مروری بر اطلاعات به دست آمده از شیائومی پد 6

این اولین باری نیست که این افشاگر اطلاعات چنین محصولی را منتشر می‌کند. 5 ماه پیش هم او گفته بود که شیائومی در حال کار روی تبلتی با یک نمایشگر 14 اینچی است. همچنین او گفته بود که این تبلت گران‌ترین محصول از این سری یعنی شیائومی Pad 6 است.

شیائومی پد 6

احتمالاً سری شیائومی Pad 6 به عنوان رقیبی برای محصولاتی مثل گلکسی تب S8 اولترا و آیپد پرو 2022 روانه بازار می‌شود. از این رو این احتمال وجود دارد که نام این محصول هم شیائومی پد 6 پرو یا اولترا باشد. قبلاً گفته شده بود که ممکن است این تبلت با چیپ‌ست دایمنسیتی 9000 ساخته شود.

به احتمال زیاد، سری شیائومی Pad 6 حداقل شامل سه مدل است. محصولات این سری پنل 144 هرتزی OLD LTPO و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع حداکثر 120 واتی را دارند. همچنین به احتمال زیاد این دستگاه‌ها با سیستم‌عامل اندروید 13 به دست کاربران می‌رسند.

انتظار می‌رود که شیائومی، سری شیائومی 13 را با چیپ‌ست اسنپدراگون 8 نسل 2 حداکثر تا پایان این ماه رونمایی کند. ممکن است تبلت شیائومی هم در رویداد شیائومی 13 معرفی شود. در هر صورت برای روشن شدن جزئیات این خبر باید منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این خبر و شیائومی پد 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر