;
coinex

گلکسی S23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 در گیک‌بنچ ظاهر شد

به تازگی گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی S23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 در پایگاه آماری گیک بنچ ظاهر شده است که برخی از مشخصات و ویژگی‌های آن را مشخص می‌کند.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، پیش‌بینی می‌شود که در اوایل سال 2023 سری گلکسی اس 23 سامسونگ به بازار عرضه شود. این سری از گوشی‌های سامسونگ شامل سه گوشی هوشمند گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا می‌شود که ماه گذشته، نسخه آمریکایی Galaxy S23 در بنچمارک Geekbench مشاهده شد. حال به تازگی گوشی گلکسی اس 23 پلاس سامسونگ نیز در پایگاه آماری گیک بنچ ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی گلکسی S23 فاش شد ؛ مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی سامسونگ

گلکسی S23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2

طبق شماره مدلی (SM-S916U) که در وبسایت گیک بنچ وجود دارد، به نظر می‌رسد که گوشی ظاهر شده همان نسخه آمریکایی Galaxy S23 پلاس باشد. اگر اطلاعات منتشر شده درست باشد، این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل دو کوالکام که هنوز به صورت رسمی عرضه نشده است، مجهز خواهد بود.

تراشه ظاهر شده در این لیست در واقع یک پردازنده هشت هسته‌ای با نام رمز Kalama و پیکربندی 1 + 3 + 4 است. هسته اولیه با فرکانس 3.36 گیگاهرتز به همراه سه هسته با فرکانس 2.80 گیگاهرتز، هسته‌های CPU و پردازنده گرافیکی Adreno 740 کوالکام، قدرت موردنیاز این دستگاه را تامین می‌کنند. البته گفته می‌شود که پردازنده‌ این گوشی‌ها بسته به مناطق مختلف، اسنپدراگون 8 نسل دو یا اگزینوس 2300 خوهد بود.

گلکسی S23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2

همچنین این دستگاه به 8 گیگابایت رم و آخرین ورژن اندروید 13 مجهز شده است. نتایج بنچمارک این دستگاه نیز در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازهای 1485 و 4844 بوده است.

شایعاتی که تاکنون در فضای مجازی پخش شده نشان می‌دهند که اس 23 پلاس دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. تنظیمات دوربین سه گانه در پشت این دستگاه نیز شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی می‌شود. در جلوی این گوشی هم یک دوربین 12 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی S23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر