;
coinex

قابلیت Dropship توسط سامسونگ منتشر شد؛ ابزاری برای اشتراک‌گذاری فایل بین پلتفرم‌های مختلف

کمپانی سامسونگ از قابلیت Dropship خود رونمایی کرد، این ویژگی هم اکنون در گلکسی استور برای کاربران فعال است که به اشتراک‌گذاری آسان‌تر فایل کمک می‌کند.

سامسونگ که از فناوری و تکنولوژی جدید خود رونمایی کرده به دنبال تسهیل اشتراک‌گذاری میان دو سیستم عامل اندروید و iOS است.

این طراحی نرم‌افزار به عنوان ابزار جدید برای خانواده Good Lock محسوب می‌شود. قابلیت Dropship با هدف رفع مشکلات ناشی از ارسال و اشتراک‌گذاری فایل‌ها میان دو سیستم عامل نام برده شده، طراحی و ساخته شد.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی مرورگر سامسونگ از بوکمارک‌های گوگل کروم ارائه شد

قابلیت Dropship توسط سامسونگ عرضه شد

چند سالی است که دستگاه‌های اندرویدی از قابلیت Nearby Share و همچنین راه‌هایی دیگری برای اشتراک‌گذاری فایل‌های خود با دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کنند اما این قابلیت‌هامشکلاتی که به همراه داشته‌اند و همین سبب شد تا قابلیت Dropship به ابزارهای Good Lock اضافه شود.

قابلیت Dropship
Dropship

این قابلیت جدید در گلکسی استور موجود است اما در دست آزمایش است تا با هرگونه مشکل پیش آمده سعی بر رفع نواقص به وجود آمده، داشته باشند. قابلیت Dropship نسبت به دیگر قابلیت‌های موجوده در سامسونگ و سیستم‌های اندرویدی، عملکرد بهتری دارد.

Dropship به عنوان ابزار اشتراک‌گذاری فایل میان سیستم‌های اندروید و iOS و وب شناخته می‌شود که با روشی آسان‌تر به انجام این کار می‌پردازد.

برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی هم اکنون در گوگل پلی یا اپ استور برای اشتراک‌گذاری فایل موجود است اما این نرم‌‌افزارها با مشکلاتی چون عدم ارسال فایل یا عدم شناسایی دستگاه مقابل روبرو بوده‌اند.

در قابلیت Dropship کاربر به‌ جای اتصال به بلوتوث و وای‌فای، از رویکرد مبتنی‌ بر داده بهره می‌برد، اگر دستگاه شما با محدودیت‌های اتصال به شبکه‌های موبایل مواجه باشد، این روش چندان مثمر ثمر نخواهد بود.

نحوه کار با Dropship

کاربر می‌تواند با پیوند یا کد QR برای اشتراک‌گذاری فایل از طریق Dropship اقدام و گزینه‌هایی همچون دوره‌ی اعتبار را نیز برای پیوند یا کد تنظیم کند.

قابلیت Dropship
سامسونگ

لازم به ذکر است که این قابلیت Dropship در سامسونگ با محدودیت‌هایی مواجه بوده. این امکان جدید در حال‌ حاضر فقط در One UI 5 توانایی اجرا دارد و تنها برای کاربران کره جنوبی فعال است.

این قابلیت که هم اکنون در دست آزمایش است، کابران جهانی خود را برای ارائه بهتر منتظر می‌گذارد. Dropship در هر روز فقط می‌تواند 5 گیگابایت فایل ارسال کند که برای انتقال فایل‌ها، نیازمند حساب رسمی سامسونگ هستید در حالی که دریافت‌کننده نیازی به داشتن یا نداشتن حساب سامسونگ نخواهد داشت.

محدودیت‌هایی که Dropship با خود به همراه دارد، نشان دهنده این است که جایگزین قابلیت‌های موجود چون Nearby Share یا Quick Share نخواهد شد و تنها در حالتی می‌تواند به کمک کاربر بیاید که نیازمند اشتراک‌گذاری فایل بین اندروید، کامپیوتر و iOS باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با قابلیت Dropship چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر