;
coinex

بروزرسانی جدید توییتر برای iOS منتشر شد ؛ توییتر حالا رسما پولی است!

بروزرسانی جدید توییتر برای سیستم‌عامل iOS با تأکید بر اشتراک 8 دلاری سرویس Blue Twitter منتشر شد. با این بروزرسانی تیک آبی توییتر رسماً پولی شد.

بعد از انتشار اخباری مبنی‌بر تصمیم ایلان ماسک برای اشتراک 8 دلاری سرویس Blue Twitter، بالاخره بروزرسانی جدید توییتر با تأکید بر اشتراک ماهانه 8 دلاری تیک آبی برای کاربران سیستم‌عامل iOS منتشر شد.

بیشتر بخوانید: افت چشمگیر درآمد توییتر از زمان مالکیت ایلان ماسک

بروزرسانی جدید توییتر برای iOS منتشر شد

بروزرسانی جدید توییتر با پشتیبانی از سرویس Twitter Blue ایلان ماسک با هزینه 7.99 دلار در ماه منتشر شد. در توضیحات جدیدترین به‌روزرسانی این برنامه در اپ استور اپل نوشته شده که باید هزینه سرویس بلو را پرداخت کنید تا حساب شما «درست مانند افراد مشهور، شرکت‌ها و سیاستمدارانی که هم اکنون آن‌ها را دنبال می‌کنید»، تیک آبی دریافت کند.

بروزرسانی جدید توییتر برای iOS شب گذشته منتشر شد که شامل سرویس اشتراکی جدید توییتر بلو می‌شود. در حال حاضر، تنها مورد اضافه شده این است که تمام کاربران با ثبت نام در این سرویس، می‌توانند تیک آبی تاییدیه را دریافت کنند. توییتر همچنین به برخی از ویژگی‌های جدید دیگر نیز اشاره کرد که «به‌زودی ارائه می‌شوند.»

بروزرسانی جدید توییتر

تغییرات آینده توییتر

لیست تغییراتی که به‌زودی در توییتر ارائه خواهند شد، به شرح زیر است:

  • ارائه تبلیغات کمتر و مرتبط‌تر به کاربران Twitter Blue
  • امکان ارسال ویدیوهای طولانی‌تر
  • اولویت‌بندی پاسخ‌ها، منشن‌ها و جستجو محتوای کاربران
  • در پایان توضیحات نسخه جدید توییتر در iOS آمده که سرویس Twitter Blue هم اکنون در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و بریتانیا در دسترس است. البته «استر کرافورد»، مدیر محصول این شبکه اجتماعی تایید کرد که آن‌ها در حال آزمایش و اعمال تغییراتی هستند و به همین دلیل ممکن است برخی از کاربران به آن دسترسی نداشته باشند.

با این حال، توییتر تلاش کرده تا برنامه اعتبارسنجی خود را که قبلا بسیار محدود بود، در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد. ایلان ماسک، مالک جدید تو‌ییتر به شدت روی این تاییدیه به عنوان راهی برای افزایش تعداد مشترکان تو‌ییتر بلو و همچنین افزایش درآمد شرکت تکیه کرده است.

بروزرسانی جدید توییتر

همچنین با به‌روزرسانی امروز، توییتر تمام زیرساخت‌های تایید قبلی از جمله فرآیند مورد نیاز درخواست تیک آبی را حذف کرده است. در بخش نوتیفیکیشن‌ها، فید اختصاصی «تایید شده» (Verified) اکنون به‌طور پیش‌فرض نمایش داده می‌شود و برای دیدن اعلان‌های حساب‌های تایید نشده، باید آن را تغییر دهید.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که دریافت تیک آبی از طریق توییتر بلو چه زمانی فعال می‌شود یا چه زمانی در دسترس دستگاه‌های اندرویدی قرار خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد که به‌زودی باید منتظر آن باشیم.

در بروزرسانی جدید توییتر همانطور که گفته شد؛ کسانی که برای پرداخت ۷.۹۹ دلار در ماه اقدام می‌کنند شبیه تمام سلبریتی‌ها، شرکت‌ها و سیاست‌مدارانی که دنبال می‌کنند تیک آبی در کنار نام کاربری خود دریافت خواهند کرد.

پیش از آنکه ماسک صاحب توئیتر شود، داشتن تیک آبی در کنار نام کاربری به معنی تایید اصالت حساب کاربری برای اشخاص یا شرکت‌ها بود. هنوز مشخص نیست که توئیتر چگونه می‌خواهد در پسِ دریافت آبونمان ماهانه، اصالت حساب‌های کاربری را تایید کند.

بروزرسانی جدید توییتر

در آپدیت جدید تبلیغات نصف شده و کاربران همچنین می‌توانند ویدئوهای طولانی‌تری را منتشر کنند. ماسک در سایه این اقدامات می‌خواهد منابع جدید درآمدی را برای توئیتر تعریف کرده و وابستگی این شبکه اجتماعی به درآمد تبلیغات را کاهش دهد.

ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر، تغییرات قابل توجهی در ساختار این شرکت اعمال کرده است. بلافاصله پس از بسته شدن قرارداد، مدیران عالی‌رتبه اخراج شدند. ماسک همچنین در روزهای اخیر نیمی از ۷٬۵۰۰ کارمند توییتر را اخراج کرده است. گزارش‌های ضدونقیض می‌گویند توییتر با برخی از کسانی که اخراج شده‌اند تماس گرفته و خواستار بازگشت آن‌ها به محیط کار شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بروزرسانی جدید توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر