;
coinex

قطع همکاری رامبد جوان با صدا و سیما ؛ رامبد جوان هم از تلویزیون رفت؟

قطع همکاری رامبد جوان با صدا و سیما از جمله موضوعات بحث برانگیز در هفته های اخیر بوده است. حال با توجه به اتفاقات اخیر کشور و واکنش های سلبریتی های مخلتف این سوال مطرح می‌شود که رامبد جوان هم از تلویزیون رفت؟

پس از پست اعتراضی رامبد جوان در اینستاگرام بخاطر اتفاقات اخیر در هفته های گذشته، بازهم شایعه قطع همکاری دائم این هنرمند مشهور با تلویزیون داغ شد.

بیشتر بخوانید:

قطع همکاری رامبد جوان با صدا و سیما

پس از اتمام فصل هشتم خندوانه در مردادماه امسال، شایعاتی درباره تعطیلی دائمی این برنامه منتشر شد که عدم تکذیب آن توسط رامبد جوان و تهیه‌کننده برنامه، به این شایعات قوت بیشتری داد.

رامبد جوان کرونا گرفت
رامبد جوان هم از تلویزیون رفت؟

به گزارش تکراتو و به نقل از سینمانوین، در هفته‌های گذشته و پس از پست اعتراضی این کارگردان و بازیگر مشهور در اینستاگرام بخاطر اتفاقات اخیر، بازهم شایعه قطع همکاری دائم رامبد جوان با تلویزیون داغ شد.

در نهایت و درست در زمانی که قراربود رامبد جوان پروژه بزرگ خود را برای شبکه نسیم در قشم کلید بزند، آن را متوقف کرد تا این شایعات به حقیقیت نزدیک‌تر شوند و حالا می‌شود با اطمینان بیشتری گفت که دیگر قرار نیست از این پس رامبد جوان با تلویزیون همکاری کند.

با این تفاسیر، نه تنها مخاطبان تلویزیون دیگر برنامه‌ی جدیدی از خندوانه نمی‌بینند، بلکه دیگر رامبد جوان که سالیان سال با تلویزیون همکاری‌های موفقی داشت را نیز در قاب جعبه جادویی نخواهند دید.

نظر شما درباره قطع همکاری رامبد جوان با صداوسیما چیست؟ به نظر شما آیا واقعا رامبد جوان هم از تلویزیون رفت؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    به درررررررررک

    پاسخ

    لعنت به هرچی سلبریتی خائن و کثیفه

    پاسخ

    بره به جهننننم.

    پاسخ