;
coinex

دعوای رامبد جوان و رائفی پور ؛ رامبد: «تربیت خانوادگی نداری!»

ماجرای دعوا و درگیری علی اکبر رائفی پور و رامبد جوان بر سر چه بود؟ با این خبر همراه ما باشید تا ماجرای دعوای رامبد جوان و رائفی پور را بدانیم.

در روزهای گذشته، برخی از بازیگران به فساد و فحشای موجود در سینمای ایران اشاره کردند. حتی برخی از آن‌ها تعرضات جنسی برخی کارگردانان علیه بازیگران را فاش کردند. در این میان، یکی از افرادی که اخیرا این موضوع را بازگو کرد، کتایون ریاحی بود. به دنبال آن، رائفی پور توییتی در این رابطه منتشر کرد که عصبانیت بازیگران، از جمله رامبد جوان را به دنبال داشت.

دعوای رامبد جوان و رائفی پور

به دنبال انتشار اخبار مربوط به تجاوزهای جنسی کارگردانان علیه بازیگران، علی اکبر رائفی پور در توییتر خود به جامعه سینمای ایران توهین کرد و گفت:

«با توجه به آمار بالای تجاوز و تعارض جنسی در سینما و افشاگری‌های روزانه این جماعت دوزاری علیه هم! به نظر میاد اگر کسانی که بهشون تجاوز نشده اعلام کنند، کاربردی‌تره»

دعوای رامبد جوان و رائفی پور

در پی انتشار این توییت از طرف علی اکبر رائفی پور، برخی از هنرمندان به آن واکنش نشان دادند و با انتشار پست و استوری پاسخ این توهین را دادند. یکی از افرادی که به این جمله واکنش نشان داد، رامبد جوان بود.

 

او در پاسخ به توهین رائفی پور این‌گونه نوشت:

«آقای علی اکبر رائفی پور ما توقع و فرض داریم که آدم‌ها ادب و احترام و خانواده دوستی رو سر سفره پدر و مادراشون یاد می‌گیرن، حالا که والدین شما رنج این تربیت رو برای شما تحمل نکردن، ما جامعه هنری مخصوصا اهالی سینما این زحمت رو به جون میخریم. کفایت میکنه دوباره درباره خانواده محترم سینما اینطوری اظهار نظر کنین، تا به نحو مقتضی تربیت‌تون کنیم.»

اما رائفی پور بار دیگر از هشتک سلبریتی‌های دوزاری استفاده کرد. در نتیجه، نسبت به این پیام رامبد جوان ساکت نماند و دوباره در توییت دیگر گفت:

«آقای رامبد جوان پدرم در ارتش هشت سال برای دفاع از دین و ناموس و وطن جنگید و به ما آموخت برای این ارزش‌ها باید جان داد. گفت، پسرم مبادا برای «از ایران گفتن» از بیت المال صدها میلیون بگیری، اما فرزندت را در کانادا به دنیا بیاوری! گفت پسرم کافر باش اما منافق نباش.»

بیشتر بدانید:

نظر شما در مورد دعوای رامبد جوان و رائفی پور چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    از هردوشون متنفرم

    پاسخ

    با سلام خدمت عزیزان
    جناب رائفی پور متاسفانه لحن تندی دارن ولی همیشه با مطالعه و دقت نظر حرف می زنن نظر بنده این هست که اگر ایشان این نقد ها را که کاملا درست هست در چهار چوب عرف بیان کنند حتما شخص مقابل پاسخی برای ارائه نخواهد داشت.

    پاسخ

    از روزی که این افشاگری ها در سینما شده حالم از سینما و هر چی بازیگر به هم میخوره و البته به قول استاد رائفی پور این دوزاری ها پول بیت المال را میگرن و آبروی ایران و ایرانی را میبرن، فقط میتونم بگم خیلی منافقید، #مفت خور های منافق

    پاسخ

    یک ضرب المثل هست که میگه : قُدقُدش رو اینجا میکنه تخمش رو خونه همسایه میذاره.
    دقیقاً شرح حال این دلقک صدا و سیماست.
    مردک میلیاردی از صدا وسیما پول میگیره مالیات‌ش رو هم نمیده بعد میره بچه اش رو کانادا پس میندازه و کلی مالیات به اونه میده
    تازه هر روز هم خبرش میاد که بایکی از این زنای سینما رو هم ریختن
    بعد ادعای ادب و نون پدر و مادر هم میکنه.
    یکی نیست بگه تو دهنت رو ببند و به دلقک بازیت برس

    پاسخ

    رایفی پور حرف دل مردم رو میزنه
    فقط صدای اون بیشتر شنیده میشه و دمش هم گرم

    پاسخ

    با سلام
    باید امثال شما رامبد جوان که پول میلیاردی آز صدا و سیما درآمد کسب می‌کند و مالیات را به کشور کانادا می‌دهد باید توسط مسیولین صدا و سیما محاکمه شوند

    پاسخ

    از هردوتون خوشم نمیاد👿

    پاسخ

    شما با نگاه و پول ملت ایران رامبد جوان شدید حرف حق تلخه آقای میلیاردی

    پاسخ