;
coinex

انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 آغاز شد

سامسونگ به مرور در حال انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری جدید برای گوشی‌های خود است و حالا خبر از انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 رسیده است.

بعد از انتشار آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری OneUI 5 برای گلکسی S22 طی ماه گذشته، حال سامسونگ انتشار آپدیت One UI 5 و اندروید 13 برای سری گلکسی اس 21 ، پرچمداران سال قبل خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت One UI 5.0 و اندروید 13 برای گوشی‌های سامسونگ ؛ کدام مدل‌ها مشمول این بروزرسانی هستند؟

انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 آغاز شد

نخستین نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5 برای سری گلکسی S21 در حال حاضر برای نسخه‌های اگزینوس این دستگاه در اروپا منتشر شده و انتظار می‌رود طی روزهای آتی برای دیگر مناطق نیز منتشر شود.

بروزرسانی اندروید 13 گلکسی اس 21 با شماره نسخه G99xBXXU5DVJC در حال حاضر صرفا برای گلکسی اس 21‌های مجهز به پردازنده اگزینوس در کشورهای اروپایی منتشر شده است و حجمی نزدیک به 2 گیگابایت دارد که البته شامل بروزرسانی امنیتی اکتبر 2022 نیز می‌شود.

انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 آغاز شد

گرچه در حال حاضر اطلاع دقیقی از حجم تغییرات در این بروزرسانی نداریم، اما انتظار می‌رود تمام تغییراتی که در سری اس 22 با بروزرسانی اندروید 13 اعمال شده، در این آپدیت هم ارائه شود و این می‌تواند شامل بهبودهایی در زمینه امنیت، حریم خصوصی، دوربین و البته یادداشت برداری در حین تماش باشد.

علاوه بر این‌ها و همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، قابلیت Maintenance که به شما امکان می‌دهد اطلاعات خصوصی خود را از دسترس تعمیرکاران در زمان تعمیر گوشی مخفی کنید نیز در این آپدیت ارائه می‌شود.

ابزار جدیدی به نام Bixby نیز به شما امکان پاسخ‌دادن به تماس‌ها با پیام را می‌دهد. به علاوه حالا صفحه‌قفل از تصاویر زمینه ویدیویی پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است که گرچه در حال حاضر بروزرسانی اندروید 13 گلکسی S21 صرفا محدود به نسخه‌های اگزینوس شده، اما انتظار می‌رود این بروزرسانی به زودی و طی روزهای آتی برای نسخه‌های اسنپدراگون و دیگر مناطق جهان نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: XDA

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر