;
coinex

پیکسل 8 با تراشه تنسور G3 ساخت سامسونگ عرضه می‌شود

گوگل در حالت ساخت پیکسل 8 با تراشه تنسور G3 سامسونگ و مودم 5G است. این تراشه با بهینه‌سازی‌هایی اختصاصی برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی طراحی شده است.

پس از رونمایی از سری پیکسل 7، سری بعدی گوشی‌های هوشمند گوگل، پیکسل 8 خواهد بود که همین حالا این شرکت در حال کار کردن روی آن است. به تازگی دو دستگاه جدید از گوگل با اسم رمز شیبا و هاسکی در فضای آنلاین رویت شده‌اند. این دو دستگاه مجهز به یک تراشه جدید هستند که احتمالاً گوگل تنسور 3 است.

هنوز هیچ تأیید و خبر رسمی وجود ندارد که نشان دهد این دستگاه‌ها از سری پیکسل 8 هستند. با این حال اطلاعاتی از این دستگاه‌ها به دست آمده که در این مطلب به بررسی آنها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: پیکسل 8 پرو با اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک عرضه می‌شود

اسم رمز پیکسل 8 با تراشه تنسور G3 «زوما» است

اولین اطلاعات به دست آمده درباره این گوشی‌ها این است که با نسخه Upside Down Cake اندروید 14 به دست کاربران می‌رسند. بعلاوه، این گوشی‌ها با یک پردازنده جدید که احتمالاً تنسور 3 است و توسط سامسونگ ساخته شده، عرضه می‌شوند.

پیکسل 8 با تراشه تنسور G3

احتمالاً اسم رمز تنسور 3 “زوما” باشد. در این تراشه هم از همان مودم تنسور جی 2 یعنی مودم 5G G5300 تولید سامسونگ استفاده شده است. هنوز اطلاعات دقیقی درباره این تراشه در دست نیست اما اخیراً مشخص شده بود که سامسونگ در حال کار روی یک تراشه ARM جدید است. احتمالاً زوما هم یک نسخه اختصاصی از این تراشه بوده که البته بهینه‌سازی‌های همیشگی گوگل برای یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی روی آن پیاده‌سازی شده است.

گوشی‌های شیبا و هاسکی با 12 گیگابابت رم عرضه می‌شوند در نتیجه جزء گوشی‌های پیشرفته پیکسل هستند. رزولوشن این دستگاه‌ها هم این گمانه‌زنی را تأیید می‌کند. شیبا رزولوشن فول اچ‌دی 2268×1080 پیکسل و هاسکی رزولوشن 2822×1344 پیکسل دارد. از آنجایی که نمایشگر هاسکی بهتر است، احتمالاً مدل پروی این سری خواهد بود یعنی پیکسل 8 پرو. ابعاد این دستگاه‌ها هم نشان می‌دهد که احتمالاً همان طراحی سنتی را دارند و تاشو یا تبلت نیستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیکسل 8 با تراشه تنسور G3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر