;
coinex

پیکسل 8 پرو با اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک عرضه می‌شود

طبق گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد گوشی پیکسل 8 پرو با شماره مدل G10 با ویژگی‌های کلیدی از جمله سنسور اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک عرضه شود.

اخیراً گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوگل روی گوشی هوشمند جدیدی از سری پیکسل کار می‌کند که این گوشی دارای شماره مدل G10 است. این مدل ظاهراً یک مدل تغییر یافته از پیکسل 7 پرو خواهد بود. با این حال، این دستگاه ویژگی‌های مشابهی با پیکسل 8 Pro که قرار است در سال آینده عرضه شود، دارد. شاید بتوان گفت که این گوشی معرفی شده با شماره مدل G10 همان پیکسل 8 پرو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تاریخ احتمالی رونمایی پیکسل 7a مشخص شد

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی هوشمند پیکسل 8 پرو

با توجه به توییت‌های توسعه‌دهنده گوشی پیکسل مدل G10 که اخیرا به اشتراک گذاشته است، متوجه خواهیم شد که نسخه بهبود یافته پیکسل 7 پرو دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک جدید کوالکام خواهد بود. از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که گوشی گوگل پیکسل 8 که قرار است در سال آینده عرضه شود، احتمالاً از همین فناوری نیز برخوردار خواهد بود. این ویژگی می‌تواند مشکل کندی حسگر اثر انگشت نوری گوشی‌های پیکسل را نیز برطرف سازد.

گوگل پیکسل 8 پرو

در حال حاضر، برندهای دیگری مانند سامسونگ، ویوو و دیگر برندها قبلاً برای امنیت بیومتریک به سمت سنسور اولتراسونیک رفته‌اند. با این حسگر جدید، غول فناوری موتور جستجو قادر خواهد بود تجربه باز کردن قفل سریعتر و روان‌تر را به کاربران خود ارائه دهد. همچنین این قابلیت مزایای دیگری نیز دارد که عبارت است از باز کردن قفل دستگاه با ایمنی بالا نسبت به حالت‌های دیگر حتی در مواقعی که انگشت شما مرطوب یا روغنی باشد.

متأسفانه، هنوز اطلاعات کاملی از این دستگاه منتشر نشده است. با این حال به نظر می‌رسد که گوشی گوگل پیکسل 8 Pro از چیپست نسل بعدی Tensor 3 که ساخته شرکت سامسونگ است، بهره ببرد. گفتنی است که این تراشه نسبت به نسخه‌های قبلی خود عملکرد بهتری خواهد داشت، به طوری که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ارتقا یافته خواهد بود. در آخر باید بگوییم که تمام این اطلاعات منتشر شده هنوز به طور رسمی تایید نشده است و تا معرفی رسمی این گوشی باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی گوگل پیکسل 8 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر