;
coinex

سانسور چای شهرزاد در تلویزیون ؛ تحولی از زلف‌های پریشان به حجاب کامل اسلامی! [+ویدیو]

لوگوی چای شهرزاد هم داستان جالبی شده برای صدا و سیما و حالا خبر از سانسور چای شهرزاد در تلویزیون رسیده است. تحولی از زلف پریشان تا حجاب کامل اسلامی!

به طرز عجیبی دامنه سانسور در تبلیغات تلویزیونی ابعاد جدیدی به خود گرفته است و لوگویی که همواره بحث‌برانگیز بوده حالا در تلویزیون با شکل و شمایل جدیدی ظاهر شده است. اما از سانسور چای شهرزاد در صداوسیما چه می‌دانیم؟

بیشتر بخوانید: ببینید: اقدام جنجالی صدا و سیما در سانسور قهرمانی استقلال ؛ خوشحالی نکردند و قهرمان شدند!

سانسور چای شهرزاد در تلویزیون

تبلیغات چای شهرزاد در حالی از تلویزیون پخش می‌شود که تصویر کم‌حجاب روی قوطی چای توسط تلویزیون با حجاب شده است. تبلیغات چای شهرزاد به شکل عجیبی از تلویزیون پخش می‌شود و تصویر زن روی قوطی‌های این برند که بخشی از موهای او در حالت عادی بیرون است، در تصویرسازی تبلیغاتی، با رنگ پرشده و باحجاب شده است! تصاویر سانسور شهرزاد در تلویزیون را ببینید:

نکته جالب درباره برند و لوگوی شهرزاد این که این لوگو پیش از انقلاب کاملا بی‌حجاب بود و در سالیان پس از انقلاب نیز فرازوفرودهای زیادی از سر گذرانده است. سیر این تحولات را در تصاویر زیر میبینید:

در حال حاضر البته اگر جعبه کاغذی چای شهرزاد را باز کنید، در بسته بندی آلومینیوی داخل جعبه شاهد شهرزاد بدون حجاب قبل از انقلاب خواهید بود!

در ویدیو زیر نیز نمونه‌ای از تبلیغ بدون سانسور چای شهرزاد را می‌بینید که در آن شهرزاد حجابی معمولی با اندکی بیرون زدگی موها دارد:

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر