;
coinex

ببینید: اقدام جنجالی صدا و سیما در سانسور قهرمانی استقلال ؛ خوشحالی نکردند و قهرمان شدند!

اقدام جنجالی صدا و سیما در سانسور قهرمانی استقلال به یکی از پربحث‌ترین اتفاقات روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف تبدیل شده است. و اما ماجرا چیست؟ با تکراتو همراه باشید.

اقدام جنجال برانگیز صدا و سیما در سانسور قهرمانی استقلال حاشیه سازی کرد. استقلالی در حالی کاپ قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران را بالای سر بردند که دست به سینه ایستاده بودند و خوشحالی نکردند!

بیشتر بخوانید:

سانسور جشن قهرمانی بدون خوشحالی استقلالی ها

عصر دیروز تیم فوتبال استقلال که به عنوان قهرمان لیگ بیست و یکم به سوپرجام فوتبال ایران در سال 1401 رسیده بود، با شکست نساجی توانست این جام را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

بازیکنان استقلال نیز در مراسم جشم قهرمانی استقلال خوشحالی نکردند و صدا و سیما نیز فورا در اقدامی ناگهانی، برنامه را متوقف کرد!

عدم شادی بازیکنان استقلال در مراسم جشن قهرمانی این تیم و همچنین قطع ناگهانی این برنامه توسط صدا و سیما، هر کدام به نحوی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها سر و صدای زیادی به پا کرد.

برترین ها در مطلبی تحت عنوان «اقدام جنجالی صدا‌و‌سیما در مراسم قهرمانی استقلال» به صحبت هایی از فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص جشن قهرمانی بدون خوشحالی این تیم پرداخت.

فتح الله زاده در این باره توضیح داد:

امروز حالت خاصی داریم و نمی‌خواهیم شادی کنیم، چون امروز روز شادی نیست. امیدوارم این جام برای ما خوش یمن باشد و بتوانیم در لیگ برتر هم قهرمان شویم.

فرارو نیز در مطلبی تحت عنوان «(ویدیو) سانسور فوری استقلال در تلویزیون» دلیل خوشحالی نکردن بازیکنان استقلال را اتفاقات اخیر کشور دانست و چنین نوشت: «بازیکنان استقلال در مراسم جشن قهرمانی استقلال به‌خاطر اتفاقات اخیر خوشحالی نکردند. در این بین صدا و سیما هم از ادامه پخش برنامه صرف نظر کرد.»

در ادامه ویدیوی خوشحالی نکردن استقلالی ها در جشن قهرمانی این تیم و قطع پخش برنامه توسط صدا و سیما را مشاهده خواهید کرد:

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر