;
coinex

ویوو Y01A رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به تازگی گوشی ابتدایی و سطح پایین ویوو Y01A که مدل جدیدی از گوشی Vivo Y01 به شمار می‌رود، در کشور تایلند به صورت رسمی عرضه شده است.

مدل جدید گوشی Vivo Y01 که در ماه مارس امسال عرضه شد، با عنوان Vivo Y01A در کشور تایلند به صورت رسمی رونمایی شده است. ظاهرا این گوشی نیز مانند ویوو Y01 دارای مشخصات و ویژگی‌های سطحی و ابتدایی است. برای اطلاع از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت Y01A در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

قیمت و مشخصات فنی گوشی ویوو Y01A

بر اساس اخبار گزارش شده، گوشی Vivo Y01A دارای یک صفحه نمایش 6.51 اینچی IPS LCD با وضوح و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل (اچ دی پلاس) و نسبت تصویر 20:9 است. متاسفانه این دستگاه فاقد اسکنر اثر انگشت بوده اما در عوض از قابلیت بازگشایی قفل با چهره برای احراز هویت بیومتریک برخوردار است.

بریدگی قطره‌ای شکلی که در بالای نمایشگر این گوشی وجود دارد میزبان یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بوده و در پنل پشتی نیز یک ماژول دوربین مربعی شکل متشکل از یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک فلاش LED دیده می‌شود. این گوشی از رابط کاربری FunTouch 11.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 (Go edition) استفاده می‌کند.

ویوو Y01A

ویوو Y01A به چیپست هلیو P35 مدیاتک، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. البته فضای ذخیره سازی این گوشی را می‌توان از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد. این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی و از طریق درگاه microUSB تامین می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اتصالی 4G VoLTE، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.0، GPS و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد. ابعاد این گوشی 163.96 در 75.2 در 8.28 میلی متر و وزن آن نیز حدود 178 گرم گزارش شده است.

در حال حاضر گوشی Vivo Y01A را می‌توان در کشور تایلند در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمتی حدود 3999 بات، معادل 112 دلار، خریداری کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه در طی روزهای آینده در بازار کشورهای دیگر نیز عرضه شود. از آنجایی که Y01A در ماه ژوئن امسال توسط پایگاه آماری BIS تایید شد، به احتمال زیاد کشور هند یکی از کشورهای دریافت کننده این گوشی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو Y01A چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر