;
coinex

اتمام حجت ایلان ماسک با کارمندان ؛ یا سخت کار کنید یا دنبال شغل جدید بگردید!

با توجه به فرهنگ سخت‌کوشی که در توییتر قرار است ایجاد شود، این امر منجر به اتمام حجت ایلان ماسک با کارمندان برای قبول این شرایط یا استعفا از کار خود شد.

به گزارش واشنگتن پست، ایلان ماسک ضمن ایمیلی که نیمه‌شب به کارمندان توییتر ارسال شده است، به آن‌ها هشدار داده تا کمال تلاش خود را در راه فرهنگ «سخت‌کوشی» این شرکت به کار گیرند یا با دریافت حقوق دوره بیکاری، از شغل خود خارج شوند. با این حال نشریه واشنگتن پست به عنوان مرجع انتشار گزارشی از این ایمیل، به‌طور دقیق منظور ماسک از فرهنگ سخت‌کوشی شرکت را توضیح نداده است، اما اگر بخواهیم از روی شواهد حدس بزنیم که این فرهنگ به چه معنا است، احتمالاً به نتیجه همان ساعت‌های کاری زیاد برسیم.

بیشتر بخوانید: اخراج یک کارمند به دلیل انتقاد از ایلان ماسک ؛ مالک‌ جدید توییتر تحمل صدای مخالف را ندارد!

اتمام حجت ایلان ماسک با کارمندان توییتر

علاوه بر این مورد، ماسک در این ایمیل از کارمندان درخواست دارد که یک فرم آنلاین را امضا کرده و ضمن این فرم به «کار جدی برای مدت‌طولانی» تعهد دهند. چنانچه کارمندان نخواهند این فرم را امضا کنند، با دریافت سه‌ماه حقوق بیکاری اخراج خواهند شد. گفتنی است که در بخش دیگری از این ایمیل نوشته شده است: «فقط عملکرد استثنائی قابل قبول خواهد بود».

اتمام حجت ایلان ماسک با کارمندان

این ایمیل در زمانی در حدود یک هفته پس از اولین ملاقات ماسک با کارمندان توییتر و دو هفته پس از دستور او مبنی بر تعدیل نیرو گسترده ارسال شده است. ماسک در اولین ملاقات خود با کارمندان توییتر دلیل پایان دادن به دورکاری در این شرکت را به این شکل شرح داد: «چیزی که باعث پیشرفت اسپیس ایکس و تسلا شده، حضور افراد در دفاتر و سخت‌کوشی آن‌ها است».

مهندس سابق اوبر، Gergely Orosz، که پیش از این تغییرات داخلی توییتر را گزارش داده بود، در توییت جدید خود در خصوص این ایمیل اعلام کرد، که احتمالاً ایمیل ماسک به «توییتر 2.0» اشاره داشته که توسط مهندسان طراحی خواهد شد و در ادامه «افرادی که کد‌های عالی می‌نویسند» نقش مهم‌تری در داخل شرکت ایفا خواهند کرد.

علاوه بر گزارش ایمیل ماسک، خبر دیگر واشنگتن پست در مورد سرویس تیک آبی توییتر بوده است. اگر اطلاع داشته باشید، این سرویس راه‌اندازی ناموفقی را تجربه کرد که باعث شد در روز جمعه، ثبت‌نام کاربران جدید در آن متوقف شود. با این حال، ماسک دیروز اعلام کرد که این سرویس از 8 آذر ماه دوباره در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین در ادامه گفت که توییتر می‌خواهد در هفته‌های آینده عملکرد و تأثیرگذاری سرویس 8 دلاری توییتر بلو را بررسی کرده تا متوجه شود که این سرویس چگونه باعث هرج‌و‌مرج و جعل هویت دیگران شده است.

در ادامه این گزارش همچنین آمده است تا زمانی که این شبکه اجتماعی ثبت اشتراک جدید را متوقف کند، فقط حدود 150 هزار کاربر در سرویس توییتر بلو ثبت‌نام کرده بودند. این تعداد در واقع تنها بخش کوچکی از 238 میلیون کاربر فعال روزانه این پلتفرم را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره اتمام حجت ایلان ماسک با کارمندان توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر