;
coinex

آنر مجیک Vs با پشتیبانی از قلم هوشمند عرضه می‌شود

آنر مجیک Vs جدیدترین گوشی تاشوی آنر با امکاناتی مثل قلم هوشمند و پردازنده جدید کوالکام عرضه می‌شود. برای اطلاع از مشخصات این گوشی با ما همراه باشید.

آنر مجیک Vs پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل خواهد داشت و انتظار می‌رود که سری آنر 80 و رابط کاربری جدید مجیک همزمان با آن رونمایی شود. قبلاً مشخصات مدل‌های معمولی این سری فاش شده بود و حالا نوبت مدل تاشوی آن است. آنر طی یک همکاری با مجله آمریکایی اسکوایر، دو عکس منتشر کرده که طراحی کلی این گوشی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

مشخصات آنر مجیک Vs

طراحی دوربین و ابعاد کلی آنر مجیک Vs مثل سری قبل است اما در این سری رنگ طلایی هم اضافه شده و در قسمت دوربین آن کلمات Designed by Magic (طراحی شده با جادو) نوشته شده است. بعلاوه، در دست سویت لی بازیگری که این گوشی را تبلیغ کرده یک قلم هوشمند مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد احتمالاً آنر این گوشی را با قلم هوشمند عرضه می‌کند.

آنر مجیک Vs

همچنین این گوشی لولای جدیدی دارد که البته از عکس‌های این گوشی تاشو نمی‌توان اطلاعات زیادی درباره لولای آن به دست آورد. به غیر از این، طراحی آنر مجیک Vs شبیه به مجیک V خواهد بود – از جمله لولای عمودی، نمایشگر تاشوی داخلی و صفحه نمایش کاور کوچک سمت راست آن.

از نظر مشخصات، گفته شده که این گوشی با اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه می‌شود اما با توجه به اینکه به زودی کوالکام از تراشه پرچمدار جدید خودش رونمایی می‌کند، این احتمال وجود دارد که در این دستگاه هم از این تراشه استفاده شود. از آنجایی که مدل قبلی این محصول فقط برای چین عرضه شده، هنوز مطمئن نیستیم که این گوشی تاشوی آنر به صورت جهانی عرضه می‌شود یا فقط برای چین.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات آنر مجیک Vs چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر