;
coinex

نظرسنجی ایلان ماسک برای بازگشت ترامپ به توییتر ؛ آیا اکانت ترامپ باز می گردد؟

نتیجه‌ی نظرسنجی ایلان ماسک برای بازگشت ترامپ به توییتر چه بود؟ آیا مردم موافق بازگشت ترامپ به توییتر هستند؟ در تکراتو بخوانید.

مایلان ماسک؛ صاحب جدید پلتفرم توییتر در اقدامات اخیر خود سعی در اعمال تغییراتی در این شبکه اجتماعی داشته است. از جمله اقدامات عجیب «ایلان ماسک» مدیرعامل جدید شرکت و شبکه اجتماعی توئیتر، می‌توان به کسب درآمدزایی از راه‌های مختلف در این شبکه اشاره کرد. این اقدامات گریبان‌گیر برخی از حساب‌های کاربران نیز شد. مدتی قبل اکانت توییتر رئیس جمهور پیشین آمریکا توسط مسئولان قبلی از دسترس خارج شده بود و حالا شاهد نظرسنجی ایلان ماسک برای بازگشت ترامپ به توییتر هستیم.

بیشتر بخوانید: واکنش کارمندان توییتر به شرایط کاری جدید ایلان ماسک ؛ استعفای گسترده و دسته‌جمعی!

نظرسنجی ایلان ماسک برای بازگشت ترامپ به توییتر

مدیران و مسئولان پیشین پلتفرم توئیتر، در روز 6ام ژانویه سال گذشته در اقدامی حساب کاربری ترامپ را مسدود کردند. این مسدود سازی پاسخی به اظهارات تحریک‌آمیز ترامپ در خصوص دروغ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و تشویق هواداران برای حمله به ساختمان کنگره آ‌مریکا بود. حالا صاحب جدید این پلتفرم در صفحه شخصی خود از مردم خواست در نظرسنجی بازگشت ترامپ به توییتر شرکت کنند. مدیر جدید توییتر نتایج این نظرسنجی را نیز اخیرا منتشر کرده است.

نظرسنجی ایلان ماسک برای بازگشت ترامپ به توییتر

البته شایان ذکر است که بحران‌های بسیاری در توییتر از زمان به روی کار آمدن ماسک پدید آمده است. تمهیداتی از قبیل اخراج و استعفای کارکنان و مخالفت با دورکاری نیز به نظر می‌رسد از پیامدهای این بحران‌ها باشد. بسیاری آینده‌ی توییتر را نزدیک به فروپاشی و ورشکستی می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نظرسنجی ایلان ماسک برای بازگشت ترامپ به توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر