;
coinex

واکنش معاون کیفی ایران خودرو به انتقادات از کیفیت خودروها ؛ ما قول تولید رولزرویس نداده بودیم!

این روزها انتقادت از کیفیت خودروها چه تولید ایران خودرو باشند و چه سایپا بسیار بالا است. اما واکنش معاون کیفی ایران خودرو به انتقادات از کیفیت خودروها دور از انتظار بود!

بحث کیفیت پایین خودروهای داخلی چیزی نیست که صرفا مردم و یا مصرف‌کنندگان که البته مضرران اصلی آن هستند، مدعی آن باشند. این موضوع در مدت اخیر چنیدن بار از سوی نمایندگان مجلس، برخی مقامات دولتی و حتی اخیرا از سوی پلیس راهور هم مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: انتقاد پلیس راهور از کیفیت خودروهای داخلی ؛ «با پسوندهای اس و پلاس خودتان را گول نزنید!»

واکنش معاون کیفی ایران خودرو به انتقادات از کیفیت خودروها

سهراب برفروشان مدیر کیفیت ایران خودرو روی آنتن زنده صداوسیما در واکنشی کنایه‌آمیز گفت: ما و هیچ‌یک از مدیران ایران خودرو تعهد نداده‌ایم که خودرویی با کیفیت رولزرویس تولید کنیم.

این اظهارات عجیب برفروشان در حالی مطرح شده که طبیعتا کسی از شرکت‌هایی با سوابق تاریک ایران خودرو و سایپا هیچ‌گاه انتظار تولید محصولی در حد رولزرویس ندارد. مردم صرفا از تحویل خودروهایی که در اصطلاح عامه از آن‌ها به نام «فرغون» یاد می‌شود و زه کنار درب از آپشن‌هایشان محسوب می‌شود خسته شده‌اند و انتظار دارند در شرایطی که پولی برابر با خودروهای روز دنیا می‌پردازند، محصولاتی در همان سطح کیفی دریافت کنند:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واکنش معاون کیفی ایران خودرو به انتقادات از کیفیت خودروها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر