;
coinex

گلکسی M14 در گیک‌بنچ رویت شد

سامسونگ گلکسی M14 در گیک‌بنچ رویت شده و برخی مشخصات نسخه 5G آن نظیر رم 4 گیگابایتی این گوشی جدید از سری M گلکسی سامسونگ منتشر شده است.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M14 در نسخه 5G پیش از عرضه رسمی از تست‌های وب‌سایت بنچمارک Geekbench عبور کرده است. همانطور که انتظار می‌رفت، لیست گیک‌بنچ جزئیاتی را در مورد گوشی جدید سری M گلکسی سامسونگ فاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری M سامسونگ

مشخصات رویت شده از سامسونگ گلکسی M14 در گیک‌بنچ

گوشی هوشمند جدید سری M گلکسی با نام گلکسی M14 5G قیمت مناسبی خواهد داشت. ماه گذشته، تاییدیه‌های گلکسی M23 5G، گلکسی A04 و گلکسی A04e در وب‌سایت هندی این شرکت به صورت آنلاین منتشر شد. این نشانه اصلی عرضه این سری از گوشی‌های سامسونگ به بازار هند بود. با این حال، جزئیاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M14 در گیک‌بنچ و سایر منابع وجود ندارد.

با وجود عدم تایید رسمی، سامسونگ گلکسی M14 5G در وب سایت گیک‌بنچ ظاهر شده است. همانطور که انتظار می‌رفت، لیست گیک‌بنچ اطلاعات حیاتی را در مورد این گوشی آماده عرضه 5G نشان می‌دهد.

در ابتدا لازم به ذکر است، گلکسی M14 از یک پردازنده جدید اگزینوس بهره‌مند خواهد شد. این گوشی از پردازنده سامسونگ Exynos s5e8535 استفاده می‌کند. طبق گزارشی از SamMobile، این پردازنده می‌تواند همان پردازنده با نام تجاری اگزینوس 1330 جدید باشد.

گلکسی M14 در گیک‌بنچ

علاوه بر این، لیست Geekbench نشان می‌دهد که این پردازنده دارای دو هسته 2.4 گیگاهرتزی و شش هسته با بازدهی فرکانس 2.00 گیگاهرتز خواهد بود. تراشه هشت هسته‌ای دارای 4 گیگابایت رم بوده، اما سامسونگ احتمالاً این گوشی را با گزینه‌های حافظه و فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیز عرضه خواهد کرد.

علاوه بر این، لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی M14 5G به آخرین سیستم عامل اندروید 13 مجهز بوده و این نرم افزار دارای یک لایه از رابط کاربری One UI 5.0 خواهد بود.

به منظور یادآوری گفتنی است، سامسونگ در اوایل ماه جاری به طرز شگفت انگیزی اندروید 13 را برای گوشی هوشمند میان رده گلکسی M32 5G عرضه کرد. این گوشی در تست تک هسته ای گیک‌بنچ امتیاز 751 و در تست‌های چند هسته‌ای این وب‌سایت امتیاز 2051 را به دست آورد.

گلکسی M14 در واقع می‌تواند نسخه تغییر یافته گلکسی A14 باشد. بنابراین، گلکسی M14 ممکن است دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس باشد. گذشته از این، احتمالاً یک دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت قرار خواهد گرفت و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی استفاده می‌کند. همچنین این گوشی ممکن است دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی باشد.

قابل ذکر است که احتمالاً این گوشی‌ها در اوایل سال 2023 رسماً رونمایی خواهند شد. همچنین، آن‌ها برای خرید در مناطق مختلف از جمله هند در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رویت سامسونگ گلکسی M14 در گیک‌بنچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر