;
coinex

آپدیت اندروید 13 گلکسی زد فلیپ 5G منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

سامسونگ طبق قولی که داده بود سریع از آنچه انتظار می‌رفت آپدیت اندروید 13 گلکسی زد فلیپ 5G را منتشر کرد. جزئیات خبر را در تکراتو بخوانید.

شرکت‌ کره‌ای همواره در عرضه آپدیت اندروید 13 سریع عمل می‌کند و باید الگوی شرکت‌های دیگر باشد. طبق اعلام برخی از رسانه‌ها آپدیت اندروید 13 گلکسی زد فلیپ 5G سامسونگ منتشر شده است و حالا رابط کاربری One UI 5.0 برای Galaxy Z Flip 5G آماده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 گلکسی A72 منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی زد فلیپ 5G

شرکت سامسونگ به سرعت رابط کاربری جدید خود را با عنوان One UI 5.0 عرضه می‌کند. طبق اعلام رسمی این شرکت، اولین دستگاه تاشیویی که به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 13 را دریافت می‌کند، Galaxy Z Flip 5G است. این گوشی تنها چند ماه پس از نسل اول Z Flip اصلی در سال 2020 عرضه شد و موفق به کسب محبوبیت بسیاری در میان کاربران گردید.

آپدیت اندروید 13 گلکسی زد فلیپ 5G

آپدیت اندروید 13 گلکسی زد فلیپ 5G در حال حاضر تنها مختص همین مدل است. اما سامسونگ در خصوص تعمیم این به روزرسانی به مدل LTE، اعلام کرد که این هدف در برنامه رسمی عرضه به‌روزرسانی One UI 5.0 در دستور کار است. طبق این اطلاعات، صاحبان Galaxy Z Flip 5G هم‌اکنون می‌توانند به آپدیت جدید دسترسی پیدا کنند. به زودی این به روزرسانی در مناطق بیشتری نیز عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد به روزرسانی One UI 5.0 احتمالا آخرین آپدیت اساسی سیستم عامل برای هر دو مدل نسل اول Galaxy Z Flip باشد. هر دو دستگاه در دو مدل با رابط کاربری One UI 2.1 مبتنی بر اندروید 10 در سال 2020 عرضه شدند. شرکت سامسونگ در همان زمان از 3 آپدیت اصلی سیستم عامل برای این دو مدل خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار آپدیت اندروید 13 گلکسی زد فلیپ 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر