;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A33 منتشر شد [+بروزسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A33 در تاریخ 10 نوامبر 2022 عرضه شد. اکنون شاهد عرضه رابط کاربری One UI 5.0 در این اسمارت‌فون خواهیم بود.

پیش‌از‌این، آپدیت اندروید 13 برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در 3 سال گذشته عرضه شده بود. اما این به‌روزرسانی تنها به محصولات رده‌بالا غول تکنولوژی کره‌ای محدود نمی‌شود و گوشی میان‌‌رده گلکسی A33 نیز، شامل این به‌روزرسانی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید شده است. بنابراین کاربران Galaxy A33 حالا از رابط کاربری One UI 5.0 بهره می‌برند.

عرضه آپدیت جدید اندروید 13 برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ همچنان ادامه دارد. باید گفت که روندی که شرکت سامسونگ جهت ارائه این آپدیت در پیش گرفته، در دنیای گوشی‌های اندروید بی‌سابقه است‌ چراکه تنها در یک روز شاهد به‌روزرسانی 3 نسل اخیر اسمارت‌فون‌های این کمپانی بودیم و کم‌تر از یک هفته بعد از عرضه این به‌روزرسانی، دو گوشی میان‌رده سامسونگ نیز آپدیت جدید را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A53 [+بروزرسانی One UI 5]

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A33

اکنون که از خبر عرضه آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A33 آگاه شدید، خالی از لطف نیست که نیم‌نگاهی به این اسمارت‌فون اقتصادی سامسونگ داشته باشیم. Galaxy A33 با تراشه اگزینوس 1280 منتشر شد که در سخت‌افزار A53 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. اگرچه می‌توانیم تفاوت‌‌هایی را در نمایشگر و سیستم‌تصویر برداری این دو محصول مشاهده کنیم، اما هر دو گوشی دارای گواهی ضدآب IP67 هستند و به مدت 4 سال پس از عرضه، آپدیت‌های سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کنند.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A33

کاربران اروپایی گلکسی A33 با مراجعه به بخش تنظیمات و بررسی بخش به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، می‌توانند از ارائه آپدیت مذکور برای دستگاه خود آگاه شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A33 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشیمو آپدیت کردم ولی از زمانی ک آپدیت کردم اثرانگشت کار نمیکنه سیستم گوشیم ضعیف شده ب کندی کار میکنه

    پاسخ