;
coinex

زارع‌پور: استقبال مردم از پیامرسان‌های داخلی خیلی خوب بوده است

وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات در جلسه هیئت دولت اخیر با اعلام آمار پلتفرم‌های داخلی از استقبال مردم از پیامرسان‌های داخلی خبر داد. در تکراتو بخوانید.

در حاشیه هیئت دولت امروز به تاریخ 9 آذرماه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران با تاکید بر استقبال مردم از پیامرسان‌های داخلی اعلام کرد: «83 درصد از دستگاه‌ها به سامانه واحد خدمات هوشمند متصل شده‌اند و حداکثر تا دی ماه که موعد قانونی مشخص شده است همه دستگاه‌ها متصل خواهند شد.»

بیشتر بخوانید: فراگیری لینک جعلی پرونده اغتشاشات در روزهای اخیر گفتگو تکراتو با حسین نفیسی اصل

استقبال مردم از پیامرسان‌های داخلی

زارع پور در حاشیه هیئت دولت با اشاره به مصوبات جدید در خصوص حمایت از پلتفرم داخلی گفت:

«اخیراً یک مصوبه جدید داشتیم که تا پایان سال پنج درصد خدمات دستگاه‌ها از طریق پنجره خدمات به شکل کاملاً هوشمند انجام شود به گونه‌ای نیاز به هیچ گونه ارائه مدارک وجود داشته باشد و به مداخله انسانی نیازی نباشد.»

استقبال مردم از پیامرسان‌های داخلی 

وی با تاکید بر افزایش این 5 درصد تا سال آینده اظهار کرد: «در قانون بودجه 1402 نیز آن را پیش بینی کرده‌ایم تا در آینده شاهد خدمات هوشمند در سطوح بالاتری باشیم.»

طبق بیانات وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، استقبال مردم از پلتفرم‌های داخلی چندان هم بد نبوده است و حتی رشد خوبی در استفاده از آن‌ها مشهود است. زارع‌پور اعلام کرد: «استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی خیلی خوب بوده است. آمار کاربران فعال ماهانه روبیکا به حدود 26 میلیون، ایتا به حدود 15 میلیون و بله و سروش نیز به حدود 9 میلیون رسیده است.» آیا شما نیز از پلتفرم‌های داخلی یادشده استفاده می‌کنید؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ادعای وزیر در مورد استقبال مردم از پیامرسان‌های داخلی چیست؟ نظراتتان را با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر