;
coinex

پایان عصر خودتنظیمی شرکت های فناوری ؛ دموکرات‌ها علیه ایلان ماسک!

پایان عصر خودتنظیمی شرکت های فناوری با درخواست یک سناتور آمریکایی همراه شد. این سناتور خواستار وضع یک قانون جدید در این خصوص شد.

پایان عصر خودتنظیمی شرکت های فناوری بنا به درخواست یک سناتور آمریکایی اهل ایالت ماساچوست، از کنگره شرکت‌های فناوری به واقعیت نزدیک شد. او از این کنگره خواست، قانونی جدید وضع کنند تا فرایند شکست خورده خودقانونمندسازی شرکت‌های فناوری را پایان دهد.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از اخراج شدن توسط ایلان ماسک با حکم قضایی؛ ماجرای مدیری که تسلیم نشد!

پایان عصر خودتنظیمی شرکت های فناوری نزدیک است

به نقل از انگجت، این درحالی است که ایلان ماسک درخواست یکی از نمایندگان کنگره برای دریافت اطلاعات را بی پاسخ گذاشته است. مارکی در توئیتی نوشت:

ایلان ماسک می‌توانست به توئیت‌های من پاسخ دهد اما تا پایان مهلت روز جمعه از پاسخ به نامه من و جواب به سوالاتی ساده درباره فرایند احراز هویت توئیتر سرباز زد. کنگره باید عصر شکست خورده خودقانونمندسازی شرکت‌های بزرگ فناوری را پایان دهد و با وضع قوانینی ایمنی کاربران را بر هوا و هوس میلیاردرها ترجیح دهد.

پایان عصر خودتنظیمی شرکت های فناوری

ماسک تا ۲۵ نوامبر فرصت داشت به نامه ای که سناتور مارکی در ۱۱ دسامبر برای او نوشته بود، پاسخ دهد. مارکی در این نامه سوالاتی درباره ویژگی احراز هویت و تیک آبی حساب های کاربری با پرداخت حق اشتراک مطرح کرده بود.

هنگامیکه ایلان ماسک این ویژگی را ارائه کرد بسیاری از ترول ها از آن برای جعل هویت سلبریتی ها، برندها و سیاستمداران استفاده کردند. مارکی نیز نامه‌ای در این باره برای ماسک فرستاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پایان عصر خودتنظیمی شرکت های فناوری چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر