;
coinex

مرحله سوم مزایده خودروهای دپو شده ؛ 38 خودرو خارجی و کالای دیگر عرضه می‌شوند

مرحله سوم مزایده خودروهای دپو شده به پایان رسید. در این طرح، 38 دستگاه خودوری خارجی به مزایده گذاشته شده است.

مرحله سوم مزایده خودروهای دپو شده، ساعت 24 امشب چهارشنبه، 16 آذر 1401 به اتمام رسید. این مزایده توسط سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ارائه شد و متقاضیان می‌توانستند برای شرکت در آن، از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) اقدام کنند. لازم به ذکر است که ارزش این مزایده 900 میلیارد تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: واقعی شدن قیمت خودرو با عرضه در بورس کالا ؛ تک نرخی شدن دست دلالان را می‌بندد؟

مهلت شرکت در مرحله سوم مزایده خودروهای دپو شده

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد:

آخرین‌مهلت بازدید از خودروهای خارجی عرضه شده در مزایده سراسری الکترونیک شماره ۲۶۳ و ارائه پیشنهاد قیمت برای خرید آنها ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ است.

براساس اعلام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده الکترونیک سراسری ۲۶۳ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به‌صورت الکترونیک و در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) برگزار می‌شود.

در این مزایده الکترونیک که هشتمین مزایده الکترونیک این سازمان در سال جاری است، علاوه بر ۳۸ دستگاه خودروی سواری وارداتی باقی‌مانده از دو مزایده فوق‌العاده قبلی که در استان‌های بوشهر و خوزستان عرضه شده‌اند؛ کالاهای دیگری چون مواد شیمیایی، لوازم و ابزارآلات صنعتی، ماشین‌آلات راه‌سازی، لوازم‌خانگی و کالاهای دیجیتال نیز در قالب ۱۴۰۰ دسته کالا از ۳۰ استان کشور عرضه شده است.

مزایده الکترونیک ۲۶۳ با حضور اعضای شورای فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در روز بیست و یکم آذرماه رمزگشایی می‌شود و برندگان آن نیز از طریق تارنمای این سازمان به اطلاع مردم می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مرحله سوم مزایده خودروهای دپو شده چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر