;
coinex

امکان ثبت نام بدون شماره تلفن در تلگرام فراهم شد

امکان ثبت نام بدون شماره تلفن در تلگرام در آپدیت جدید این پیام‌رسان ارائه شد. اما پیش‌تر کاربران برای ایجاد حساب کاربری باید شماره خود را وارد می‌کردند.

طبق گزارش‌های اخیر، در به‌روزرسانی جدیدی تلگرام که روز گذشته (۱۶ آذر) ارائه کرده است، چندین قابلیت جالب توجه و جدید در این پیام‌رسان فراهم شده که عبارتند از: امکان حذف خودکار پیام‌ها برای چت‌های جدید، ویژگی Topics 2.0 برای گروه‌ها و قابلیت ضد اسپم تهاجمی. تلگرام همچنین در یک پست وبلاگی اعلام کرد کاربران جدید امکان ثبت نام بدون شماره تلفن در تلگرام را با استفاده از شماره‌های ناشناس مبتنی بر بلاک‌چین که در پلتفرم Fragment وجود دارد، خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: آپدیت جدید تلگرام آذر 1401 [+ قابلیت‌های جدید]

امکان ثبت نام بدون شماره تلفن در تلگرام و ویژگی های دیگر در آپدیت جدید

علاوه بر امکان ثبت نام بدون شماره تلفن در تلگرام ، قابلیت جدید دیگری در آپدیت جدید ارائه شده است، این ویژگی هیجان‌انگیز تلگرام Topics (موضوعات) نام دارد که برای گروه‌هایی با بیش از ۱۰۰ عضو در حال حاضر در دسترس قرار گرفته است. گروه‌هایی که در آن‌ها قابلیت «Topics» فعال است در یک حالت دو ستونی باز شده و کاربران آن گروه می‌توانند مستقیماً از فهرست چت خود به آخرین موضوع، سوییچ کنند و بحث و گفت‌و‌گویی را در موضوع مدنظر خود آغاز کنند.

علاوه بر این پیام‌رسان تلگرام ویژگی جدید دیگری تحت عنوان حذف خودکار چت را به برنامه خود افزوده است. با توجه به متن خبر منتشر شده از تلگرام، این قابلیت صرفاً روی پیام‌هایی که بعد از فعال کردن آن رد و بدل می‌شوند کاربرد خواهد داشت. این قابلیت به کاربران تلگرام این امکان را می‌دهد، که زمانی برای حذف خودکار پیام‌ها در تمام چت‌های جدید خود تنظیم کنند. کاربران همچنین می‌توانند برای فعال کردن ویژگی حذف خودکار، با ضربه زدن روی منوی جدید در تنظیمات  Settings > Privacy & Security > Auto-Delete Messages اقدام کنند.

امکان ثبت نام بدون شماره تلفن در تلگرام

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم حریم خصوصی در این به‌روزرسانی ارائه کدهای QR موقت است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به شماره تلفن دیگر کاربران آن‌ها را وارد لیست مخاطبان خود کنند.

گفتنی است که جدیدترین آپدیت تلگرام، ابزار جدیدی را همچنین برای مدیران گروه معرفی کرده تا حالت جدیدی به نام «aggressive» (تهاجمی) را برای فیلترهای خودکار اسپم فعال کنند. این ویژگی کمک بسیار موثری به مدیران در مقابله با اسپم‌های آزاردهنده در گروه‌ها ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فراهم شدن امکان ثبت نام بدون شماره تلفن در تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر