;
coinex

اولین رئیس زن در تاریخ سامسونگ معرفی شد؛ اینجا تبعیض جنسیتی جایی ندارد!

«لی یانگ هی» که از سال ۲۰۰۷ در سامسونگ الکترونیکس مشغول است، به اولین رئیس زن در تاریخ سامسونگ تبدیل شد و ریاست بخش مارکتینگ جهانی را از آن خود کرد.

به تازگی شرکت سامسونگ یکی از کارمندان خود یعنی «لی یانگ هی» را که از سال ۲۰۰۷ در سامسونگ الکترونیکس مشغول فعالیت است، به ریاست بخش بازاریابی جهانی سامسونگ DX منسوب کرد. این نخستین‌باری است که یک زن، چنین سمتی را در سامسونگ الکترونیکس برعهده می‌گیرد. مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ، همان بخشی است که بر تجارت گوشی‌های هوشمند این شرکت نظارت دارد.

بیشتر بخوانید: پایان عمر سری گلکسی S از سال آینده؛ تمرکز سامسونگ بر بازار تاشو!

اولین رئیس زن در تاریخ سامسونگ

«لی یانگ هی» از سال 2007 همکاری خود را با سامسونگ الکترونیکس آغاز کرد و در سال 2012 توانست در نقش معاون ریاست به همکاری با این شرکت کره‌ای ادامه دهد که ترفیع شغلی خوبی برای او بود. اکنون لی یانگ هی قدم‌های بیشتری برای موفقیت خود برداشته و توانسته سمت ریاست مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ را بر عهده بگیرد. همانطور که گفته شد، این اولین بار است که یک زن در چنین پست مدیریتی در سامسونگ کار می‌کند.

اولین رئیس زن در تاریخ سامسونگ معرفی شد

لی یانگ هی در سال 2007 با L’Oreal کار می‌کرد. او متوجه شد که سامسونگ در تبلیغات تصویری و برند گوشی سامسونگ گلکسی در حال جذب نیروی جدید است. لی یانگ هی تصمیم گرفت به این شرکت کره جنوبی بپیوندد و طی همکاری خود توانست پله‌های ترقی را طی کرده تا درنهایت بتواند در نقش ریاست مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ الکترونیکس ایفای نقش کند.

ارتقای شغلی لی یانگ هی در پست مدیریتی شرکت، فرصتی برای سایر کارمندان زن ایجاد می‌کند تا بدون توجه به جنسیت خود برای موقعیت‌های بهتر در شرکت تلاش کنند. انتخاب لی یانگ هی در این پست تنها یکی از تغییرات کوچک این شرکت از ماه اکتبر بوده و باید دید در خصوص انتصاب مدیران ارشد چه تغییراتی در سامسونگ رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد انتصاب اولین رئیس زن در تاریخ سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر