;
coinex

برگزاری مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران توسط بنیاد ملی نخبگان تایید شد

برگزاری مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران به زودی برگزار خواهد شد. هدف از این مسابقه، گسترش دانش و توانایی‌ کشور در زمینه هوش مصنوعی است.

برگزاری مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران توسط بنیاد ملی نخبگان کشور تأیید و به زودی برگزار خواهد شد. در این مسابقه فضایی رقابتی بین نخبگان تشکیل می‌شود تا بتوانند استعدادهای خود را در این زمینه بروز داده و در آینده برای تحقق هدف دانش و توانایی‌ها و همچنین ایجاد بستر اشتغال فعالان حوزه هوش مصنوعی سهم عمده‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تشخیص احتمال مرگ در 10 سال آینده با هوش مصنوعی!

برگزاری مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران تأیید شد

جایزه سالانه مسابقه هوش مصنوعی ایران (iAAA) یک مسابقه مسئله‌ محور در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان کشور است. این مسابقه با همکاری جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان و 25 شرکت و نهاد برگزار‌کننده و حامی به زودی در کشور برگزار خواهد شد.

این مسابقه تجربه‌ای رقابت محور به منظور آشنایی افراد علاقه‌مند به حوزه هوش مصنوعی است. هدف از برگزاری این مسابقه هم گسترش دانش و توانایی‌ها و همچنین ایجاد بستر اشتغال فعالان حوزه هوش مصنوعی است.

برگزاری مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران

در مرحله اول این رویداد آموزشی غیرحضوری، دانش و مهارت لازم به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد و سپس در قالب یک مسابقه تیمی یا فردی طرح مسئله می‌‏شود. در این مرحله علاوه بر ارزیابی و استعدادسنجی افراد، مشکلات روز حوزه هوش مصنوعی نیز مرتفع می‌شود.

امسال با تمرکز بر حوزه پزشکی، این مسابقه سعی خواهد داشت تا میان حوزه سلامت، مهندسی و هوش مصنوعی پل ارتباطی بسازد. از همین رو پس از آموزش به شرکت‌کنندگان فرصت داده خواهد شد تا بر مسئله طرح شده در یکی از زمینه‏‌های تصویربرداری پزشکی (چشم، دندان، پاتولوژی) کار کرده و برنده جایزه 450 میلیون تومانی مسابقه شوند.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی و مهندسی، برنامه‌نویسان و تمامی افراد علاقه‌مند می‌توانند فارغ از دانش تخصصی و تجربه قبلی در این رویداد به صورت فردی یا گروهی ثبت‌نام کرده و علاوه بر بهره‌مندی از آموزش، از جوایز نقدی، امتیازهای ویژه نخبگی بنیاد ملی نخبگان، فرصت کارآفرینی، گسترش شبکه حرفه‌‏ای و جذب در شرکت‌های دانش بنیان نیز بهره‌مند شوند.

برگزاری مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران

از اهداف برگزاری این مسابقه می‌توان به توسعه مهارت‌ در حوزه علم داده، یادگیری ماشین و تحلیل داده، کمک به ورود ابزارهای هوش مصنوعی به صنعت سلامت، شتاب‌دهی به تکنولوژی‌های نوظهور در صنعت سلامت کشور، پشتیبانی از دستاوردهای شرکت‌کنندگان تا دستیابی به محصول، هدایت و آموزش تیم‌های شرکت‌کننده به منظور رفع مسائل تجاری، آموزش و توانمندسازی نیروهای مستعد برتر، پرورش علاقه‌مندان برای ورود به بازار کار، ایجاد تیم‌های چند دانشی و افزایش روحیه کارآفرینی اشاره کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مسابقه https://iaaa.ai مراجعه و یا با دبیرخانه iAAA تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد برگزاری مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر