;
coinex

طرح عرضه تارا و پژو 207 در بورس کالا آذر 1401 ؛ 23 و 26 آذرماه [+ شرایط و قیمت]

طرح عرضه تارا و پژو 207 در بورس کالا آذر 1401 از امروز چهارشنبه، 23 آذر آغاز شده و تا روز شنبه، 26 آذر ادامه دارد. شرایط و قیمت این دو محصول را در ادامه مطلب بخوانید.

طرح عرضه تارا و پژو 207 در بورس کالا آذر 1401 از امروز آغاز خواهد شد. ایران خودرو تعداد 2000 دستگاه از هر دو خودروی ذکر شده برای عرضه در بورس کالا در نظر گرفته است. درصد پیش پرداخت این خودروها 25 درصد است و موعد تحویل آنها نیز در روز 25 اسفندماه سال جاری اعلام شده است. لازم به ذکر است، هزینه‌هایی چون بیمه، شماره‌گذاری و هزینه ثابت نیز به عهده خود مشتری است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش قسطی مدیران خودرو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح عرضه تارا و پژو 207 در بورس کالا آذر 1401

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود در بورس کالای ایران قصد دارد ۲ هزار دستگاه تارا و ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ را در روزهای چهارشنبه 23 آذر و شنبه 26 آذر 1401 به بورس عرضه کند. این خودروها با موعد تحویل 25 اسفند 1401 به مشتریان عرضه می‌شوند و درصد پیش پرداخت سفارش خرید آنها نیز 25 درصد در نظر گرفته شده است. در ادامه جزئیات شرایط عرضه تارا و پژو 207i در بورس کالا آذر 1401 را مشاهده می‌کنید:

طرح عرضه تارا و پژو 207 در بورس کالا آذر 1401
طرح عرضه تارا و پژو 207 در بورس کالا 23 و 26 آذر 1401

گفتنی است مشتریان علاوه بر قیمت پایه خودرو باید هزینه‌هایی چون بیمه، شماره‌گذاری و هزینه ثابت را در مجموع به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال پرداخت کنند. همچنین هزینه مالیات و عوارض قانونی برای خودروهای اتوماتیک ۱۲ درصد و برای خودروهای دنده دستی ۱۳ درصد خواهد بود که مشتریان باید آن را بپردازند.

در طرح فروش تارا و پژو 207 آذر 1401 در بورس کالا هر کد ملی (خریداران حقیقی) می‌توانند فقط روی یکی از کدهایی که عرضه می‌شود فرایند ثبت سفارش را انجام دهند و به هر کد ملی نیز یک دستگاه خودرو ارائه می‌شود. در این طرح داشتن ۱۸ سال تمام الزامی بوده و افرادی که در عرضه‌های قبلی توانستند خودرو خریداری کنند، در این طرح امکان ثبت نام نخواهند داشت.

خریداران همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس باید به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مراجعه کرده و یک پروفایل شخصی را ایجاد و تکمیل کنند. در ادامه نیز با دریافت پیام تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی باید یکی از نمایندگی‌ها مجاز و بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب کرده و وجه هزینه‌های اعلام شده را نیز پرداخت کنند.

لازم به ذکر است اگر مشتریان پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی حداکثر تا ۵ روز تقویمی هزینه‌ها را پرداخت نکنند، موعد تحویل خودروها نیز نسبت به زمان تاخیر مشتری در واریز وجه تکمیلی تغییر پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح عرضه تارا و پژو 207 در بورس کالا آذر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در تکراتو  در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر