;
coinex

تصاویر هوش مصنوعی از مردم قرن نوزدهمی ؛ سفری با Midjourney به دل تاریخ

استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای خلق تصاویر مختلف مدتی است که رایج شده و حالا تصاویر هوش مصنوعی از مردم قرن نوزدهمی توسط یک هنرمند خلاق منتشر شده است.

هنرمندی به نام ماریو کاوالی، از آخرین نسخه تصویرساز هوش مصنوعی Midjourney برای ایجاد تصاویر فوق‌واقعی از مردم در قرن نوزدهم استفاده کرده است و نتایج جذاب آن را به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی جدید دیپ مایند فیلمنامه‌نویسان را بیکار می‌کند!

تصاویر هوش مصنوعی از مردم قرن نوزدهمی

کاوالی این تصاویر را که حاصل ایده جالب توجه خودش بوده حالا منتشر کرده و می‌گوید که آن‌ها را مستقیما و بدون هیچ‌ نوع ویرایش فتوشاپی از ابزار Midjourney گرفته و نشر داده است. کاوالی می‌گوید:

من فکر می‌کنم Midjourney v4 که اخیراً منتشر شده است، در حال حاضر بهترین تصویرساز موجود است.

تصاویر هوش مصنوعی از مردم قرن نوزدهمی ؛ سفری با Midjourney به دل تاریخ

تصاویر فعلی که به دقیق‌ترین و واضح‌ترین شکل ممکن مردمانی از جامعه ویکتوریایی را تصویر کرده‌اند، مبتنی هستند بر پرامپت‌های متنی کاوالی که از اورتون لیسبوا و بن رافلسون اقتباس شده‌اند. پرامپت متنی، توضیحاتی برای توصیف تصویر مورد نظر هستند که به ابزار هوش مصنوعی ارائه می‌شود. برای این مجموعه تصاویر، کاوالی از عباراتی مانند «شارپ فوکوس»، «عدسی 10 میلی‌متری» و «عکاسی کلودیون مرطوب» استفاده کرده است.

بنابر اظهارات کاوالی، او دو مجموعه تصویر یکی متعلق به غرب قدیم و دیگری متعلق به لندن دهه 1860 ایجاد کرده است. این هنرمند هوش مصنوعی می‌گوید که از خطاهای رندرینگ و نابهنگامی که در تصاویر ایجاد شده لذت می‌برد. اشتباهات معمولی هوش مصنوعی شامل دست‌های شش انگشتی یا اسب‌های بدون پا است.

کامنت‌های زیادی دریافت کرده‌ام که تصاویرساختگی مرا «جعلی» نامیده‌اند و موارد دیگر که نشان می‌دهند بسیاری از مردم آن‌ها را اسناد تاریخی معتبر می‌دانند.

در ادامه مجموعه تصاویر کاوالی از جامعه قرن نوزدهمی را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصاویر هوش مصنوعی از مردم قرن نوزدهمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر