;
coinex

لایحه سنا برای ممنوعیت تیک تاک در آمریکا رونمایی شد

به دستور سنا، ممنوعیت تیک تاک در آمریکا از سر گرفته خواهد شد. آمریکا به دلیل نگرانی از جاسوسی این شبکه اجتماعی از مردم آمریکا این تصمیم را گرفته است.

ممنوعیت تیک تاک در آمریکا به دستور سنای آمریکا آینده این شبکه اجتماعی را تحت‌الشعاع قرار داده است. هدف آمریکا برای ممنوعیت استفاده از این شبکه اجتماعی، برچیده شدن امکان جاسوسی این اپ از مردم این کشور و سانسور محتواست. علاوه براین، یک لایحه دیگر همراه آن به مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده است که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: ممنوعیت استفاده از تیک تاک برای دولتمردان و کارمندان آمریکایی

ممنوعیت تیک تاک در آمریکا کلید خورد

مارکو روبیو، سناتور آمریکا دیروز لایحه‌ای با پشتیبانی دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه برای ممنوعیت اپ تیک‌تاک ارائه کرد. به گزارش رویترز، به این ترتیب فشارها بر بایت‌دنس‌ (مالک تیک‌تاک) دوباره افزایش یافته و آمریکا بیم آن دارد که از این اپ برای جاسوسی علیه مردم آمریکا و سانسور محتوا استفاده شود. دفتر روبیو اعلام کرد:

طبق این لایحه تمام تراکنش‌ها با هر شبکه اجتماعی که تحت تاثیر چین و روسیه باشد، مسدود خواهد شد.

ممنوعیت تیک تاک در آمریکا

علاوه بر آن یک لایحه همراه آن به مجلس نمایندگان ارائه شده که مایکل گلاگر و راجا کریشنامورتی از آن پشتیبانی می‌کنند. این لایحه در حالی ارائه می‌شود که تلاش دولت ترامپ برای ممنوعیت این اپ اشتراک‌گذاری ویدئو کوتاه با شکست روبه‌رو شد. از سوی دیگر کریس ورای، مدیر اف‌بی‌آی نیز چندی قبل اعلام کرد: «عملیات‌های تیک‌تاک در آمریکا نگرانی‌های امنیت ملی را در پی دارند. پس از آن ایالت‌های مختلفی در سراسر آمریکا این اپ را روی دستگاه‌های دولتی ممنوع کردند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ممنوعیت تیک تاک در آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر