;
coinex

آموزش نصب تیک تاک در ایران [آموزش تصویری]

این روزها تب شبکه‌های اجتماعی داغ است و تیک تاکرها ویدیو‌های متفاوتی از خود به اشتراک می‌گذارند. افزایش محبوبیت تیک تاک باعث شد تا به آموزش نصب تیک تاک در ایران بپردازیم.

مطمئنا تا به حال نام برنامه تیک تاک به گوشتان خورده است. تیک تاک یکی از سرویس‌های تولید و اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه است. با اینکه زمان زیادی از معرفی تیک تاک نگذشته است، این سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و اکثر طرفداران آن را نوجوانان تشکیل می‌دهند.

نصب تیک تاک از این جهت مهم است که این شبکه اجتماعی در کشور ما فیلتر است و کشور چین هم آن را تحریم کرده است. اما با وجود این شرایط نیز باز می‌توان تیک تا را در ایران دانلود و نصب کرد و از بودن در این شبکه اجتماعی لذت برد.

اگر شما هم مایل هستید این شبکه اجتماعی را داشته باشید و از آن استفاده کنید با آموزش نصب تیک تاک در ایران همراه ما باشید. ما برای نصب این اپلیکیشن به شما کمک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش نصب تیک تاک در ایران

TikTok یا تیک تاک یک پلت فرم ویدیویی بسیار محبوب است که در آن می‌توانید فیلم های 15 ثانیه‌ای یا 60 ثانیه‌ای در تلفن‌ همراه یا تبلت‌تان ضبط و به اشتراک بگذارید. تیک تاک با وجود اینکه تقریبا یک شبکه اجتماعی جدید است اما توانسته محبوبیت‌های زیادی نیز به دست آورد.

متاسفانه نصب و راه‌اندازی تیک تاک در برخی از کشورها از جمله ایران با مشکلات زیادی روبرو بوده و کاربران ایرانی در اجرای تیک تاک دچار مشکل هستند. شما هم می‌توانید از طریق روش‌هایی که در ادامه گفته شده است نسبت به نصب این برنامه در گوشی خود اقدام کنید.

تیک تاک چیست؟

تیک تاک (TikTok) در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها و شبکه‌ اجتماعی شرقی در سطح جهان به شمار می‌رود. با اینکه این شبکه اجتماعی فعالیت رسمی خود را از سال 2016 آغاز کرده است، اما تا به حال بیش از 80 میلیون بار در آمریکا و 800 میلیون بار در جهان دانلود شده است و توانسته در سرتاسر جهان کاربران زیادی را جذب خود کند.

این تعداد دانلود بدون احتساب دانلود دستگاه‌های اندرویدی در چین است. تیک تاک با استفاده از تبلیغات گسترده خود توانست در همین مدت کم طرفدارن و کاربران زیادی به دست بیاورد و به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در سطح جهان شود.

آموزش نصب تیک تاک در ایران

کاربران با استفاده از اپلیکیشن تیک تاک می‌توانند ویدیوهای کوتاه حدود 15 ثانیه تا 3 دقیقه‌ بگیرند و به راحتی در اکانت خود به اشتراک بگذارند. از جمله ویژگی‌هایی که تیک تاک را برای کاربران جذاب‌تر کرده استفاده از موسیقی و افکت‌های مختلف و متنوع روی ویدیو است.

بعد از به اشتراک گذاری مانند دیگر پلتفرم‌ها کاربران می‌توانند ویدیوها را لایک کنند و کامنت بگذارند یا می‌توانند آن را در دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

آموزش نصب تیک تاک در ایران به چه صورت است؟

تیک‌تاک یکی از معدود برنامه‌هایی است که اجازه ثبت‌نام و دسترسی کاربران از داخل ایران را نمی‌دهد. جالب اینجاست که این برنامه یک شبکه اجتماعی چینی متعلق به کمپانی بایت‌دنس در پکن است. از طرف دیگر این شبکه اجتماعی در داخل ایران نیز فیلتر است.

اما اگر بخواهید با یک نرم‌افزار تغییر آی‌پی به آن دسترسی پیدا کنید، به‌دلیل محدودیت‌هایی که از طرف کمپانی سازنده این برنامه برای کاربران ایرانی وضع شده، باز هم نمی‌توانید وارد برنامه شوید. پس نحوه نصب تیک تاک در ایران چگونه است؟

برای ساخت اکانت تیک تاک در ایران، روش‌هایی وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

استفاده از نسخه مود تیک تاک

نسخه مود شده تیک تاک محدودیت ورود از داخل ایران را حذف می‌کند و در کنار آن، قابلیت‌های اضافی مثل حذف تبلیغات و دانلود تمام ویدیوهای آپلود شده در این شبکه اجتماعی بدون واترمارک را هم ارائه می‌کند. آموزش نصب تیک تاک در ایران به این روش ساده است.

البته همچنان برای استفاده از این نسخه مود شده نیز باید از یک اپلیکیشن تغییر آی‌پی استفاده کنید ولی احتیاجی به خارج کردن سیم‌کارت از گوشی نیست.

پیش از هر کاری نسخه مود تیک تاک (Tik Tok) و برنامه vpnify هک شده را دانلود کنید. فیلتر شکن خود را را روشن کنید و یکی از سرورهای مربوط به کشور آمریکا را انتخاب کرده و سپس اپلیکیشن تیک تاک را اجرا کنید.

طبق تصویر زیر، چهار روش متفاوت برای ورود به تیک تاک (Tik Tok) در اختیار دارید که بهتر است گزینه use phone or email را انتخاب کرده و با استفاده از شماره موبایل خودتان یا حتی شماره موبایل مجازی وارد تیک تاک شوید.

در صفحه جدید، تاریخ تولد خود را وارد کنید و گزینه next را انتخاب کنید.

شماره موبایل خود را وارد کنید و send code را انتخاب کنید تا پیامک حاوی کد فعالسازی برای شما ارسال شود.

در صفحه زیر کد فعالسازی را وارد کنید.

در صفحه جدید یک گذرواژه انتخاب کنید که شامل 8 الی 20 کاراکتر و تلفیقی از حروف لاتین بزرگ و کوچک و اعداد باشد، سپس next را بزنید.

در آخرین مرحله نصب تیک تاک Tik Tok، نام کاربری یا user name خود را تعیین کنید و گزینه sign up را انتخاب کنید تا اپلیکیشن تیک تاک برای شما راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید:

استفاده از نسخه وب

وارد شدن به تیک تاک از طریق وب راه حل بی‌دردسرتری برای استفاده از این شبکه اشتراک‌گذاری ویدیو است. شما می‌توانید از طریق لپتاپ و گوشی‌ همراه خود به راحتی وارد نسخه وب تیک تاک شده و ساعت‌ها از محتوای آن لذت ببرید. نحوه نصب تیک تاک در ایران با استفاده از نسخه وب به صورت زیر است:

در ابتدا لازم است فیلتر شکن خود را روشن کنید. دقت داشته باشید که تیک تاک در ایران تحریم بوده و بدون استفاده از فیلتر شکن نمی‌توان به نسخه وب تیک تاک دسترسی پیدا کرد.

در ادامه وارد سایت تیک تاک به نشانی tiktok.com شوید. پس از ورود به صفحه اصلی تیک تاک بر روی گزینه Log In کلیک کنید.

سپس روی گزینه Continue with Google کلیک کنید. هرچند شما می‌توانید از سایر گزینه‌های ارائه‌شده نیز جهت ایجاد و وارد شدن به حساب کاربری استفاده کنید. اما استفاده از حساب گوگل برای ورود به تیک تاک از سایر گزینه‌های ارائه‌شده، آسان‌تر است.

حال کافی است تا بر روی یکی از حساب‌های گوگل (جیمیل) خود کلیک کنید تا حساب تیک تاک شما ایجاد شود.

در صفحه زیر اطلاعات مربوط به سال تولد خود را وارد کرده و سپس روی NEXT کلیک کنید. روز، ماه و سال تولد خود را به تاریخ میلادی مشخص کرده  و سپس روی گزینه Next کلیک کنید.

حال یک نام کاربری (Username) برای حساب کاربری خود ایجاد کنید. سپس روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

اکنون حساب کاربری شما با موفقیت ایجاد شده و می‌توانید از محتوای تیک تاک استفاده کرده و لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

نصب تیک تاک با خارج کردن سیم کارت

گاهی ممکن است حتی اگر از یک برنامه تغییر آی‌پی هم استفاده کنید، با پیام No Internet Connection مواجه شوید. برای دور زدن این مشکل باید هرگونه راهی که تیک‌تاک از طریق آن می‌تواند موقعیت مکانی شما را شناسایی کند را حذف کنید.

برای انجام این کار باید چند مرحله را طی کنید. لازم به ذکر است که آموزش ورود به تیک تاک با آیفون و اندروید تفاوتی با یکدیگر ندارند و هردو، مراحل یکسانی دارند.

ابتدا گوشی را خاموش کرده و سپس سیم‌کارتتان را از دستگاه خارج کنید. سپس دوباره گوشی را روشن کرده و تیک‌تاک را از گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود کنید. پس از نصب این برنامه، اپلیکیشن تغییر آی‌پی خود را روشن کنید و مطمئن شوید که درست کار می‌کند. حالا تیک‌تاک را باز کنید. پس از مدت کوتاهی به‌صفحه زیر خواهید رسید.

آموزش نصب تیک تاک در ایران

صفحه بالا برای ورود به برنامه است. برای راه اندازی و ثبت‌نام تیک‌ تاک (TikTok) در ایران، روی گزینه قرمز رنگ Sign up بزنید تا به پنجره زیر برسید.

آموزش نصب تیک تاک در ایران

می‌توانید با استفاده از فیسبوک، توییتر یا با ورود به شبکه اجتماعی تیک تاک از گوگل در این برنامه ثبت‌نام کنید. اما بهترین گزینه ثبت‌نام از طریق ایمیل است. گزینه اول را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، تاریخ تولد خود را وارد و روی Next بزنید.

آموزش نصب تیک تاک در ایران

در مرحله بعدی، از آنجایی که پیش‌شماره ایران برای ثبت نام در تیک تاک قابل انتخاب نیست، Email را انتخاب و آدرس ایمیلتان را وارد کنید. سپس دوباره روی Next بزنید.

آموزش نصب تیک تاک در ایران

در مرحله بعدی باید یک رمزعبور برای حساب خود تعریف کنید. در مرحله آخر با انتخاب یک نام کاربری می‌توانید به برنامه دسترسی پیدا کنید.

لازم به ذکر است که اگر در هرکدام از مراحل، پس از انتخاب گزینه Next با پیام No Internet Connection مواجه شدید، به‌احتمال فراوان ارتباط شما با نرم‌افزار تغییر آی‌پی قطع شده و تیک‌تاک آی‌پی ایران شما را شناسایی کرده است.

در این صورت دسترسی شما قطع خواهد شد. برای حل این مشکل در اندروید، باید از برنامه خارج شوید و پس از مراجعه به تنظیمات گوشی و قسمت Apps، کش برنامه را حذف کنید. در آیفون باید برنامه را یک بار حذف و دوباره نصب کنید. سپس دوباره مراحل ثبت نام را تکرار کنید.

پس از تکمیل ثبت‌نام می‌توانید سیم‌کارت را داخل گوشی بگذارید. آموزش نصب تیک تاک در ایران با استفاده از این روش اندکی دشوار است.

کلام آخر

در این مطلب به آموزش نصب تیک تاک در ایران پرداختیم. این شبکه اجتماعی محبوب چون در ایران فیلتر است، نصب آن مشکل بوده و لازم است از روش‌هایی خاص که در این مطلب گفته شد برای نصب آن استفاده کرد. بسیاری از کاربران مایل به نصب این شبکه اجتماعی هستند اما به دلیل فیلتر بودن و مشکلاتی که دارد از نصب آن منصرف می‌شوند. با توضیحاتی که در این مطلب ارائه شد می‌توانید به راحتی این برنامه محبوب را نصب کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توان از نسخه وب تیک تاک استفاده کرد؟

کاربران ایرانی برای نصب این شبکه اجتماعی محبوب یعنی تیک تاک با مشکلات زیادی روبه رو هستند؛ زیرا این شبکه اجتماعی در ایران فیلتر است و کاربران ایرانی اجازه دسترسی ندارند. اما با این وجود بسیاری به دنبال راهی هستند تا از طریق آن بتوانند به این برنامه محبوب دسترسی داشته باشند. در این مطلب روش‌های مختلفی برای ورود به این برنامه بررسی شد که از بین آنها استفاده از نسخه وب به نظر می‌رسد آسان‌ترین راه باشد. شما هم می‌توانید از این روش برای دسترسی به این برنامه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آموزش نصب تیک تاک در ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر