;
coinex

تمام مجموعه NFT ترامپ زیر یک روز به فروش رفت!

روز گذشته رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ از مجموعه توکن‌های غیرمثلی خود رونمایی کرد و حالا خبر از فروش تمام مجموعه NFT ترامپ در کمتر از یک روز رسیده است.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا روز گذشته از مجموعه NFT خود شامل 45 هزار کارت معاملاتی رونمایی کرد. حالا و در کمتر از 24 ساعت خبر از فروش کامل آیتم‌های این مجموعه توکن غیرمثلی و درآمد 4.5 میلیون دلاری حاصل از آن رسیده است.

بیشتر بخوانید: مجموعه NFT دونالد ترامپ رونمایی شد؛ ورود رسمی رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دنیای رمزارزها!

فروش تمام مجموعه NFT ترامپ در کمتر از یک روز!

بنابر داده‌های OpenSea، حجم معاملات NFT ترامپ بیشتر از 2300 اتریوم یا تقریبا 2.7 میلون دلار است. قیمت کف آن نیز حدود 0.2828 اتریوم یا تقریباً 333 دلار است که نسبت به قیمت اولیه آن (99 دلار) نزدیک به چهار برابر بیشتر شده.

برخی توکن‌های این مجموعه حتی با قیمت‌های بیشتر به فروش رسیده‌اند و برای مثال باید به یکی از این کارت‌ها که چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا را با یک مشعال در دست در برابر مجسمه آزادی نشان می‌دهد اشاره کرد که با قیمت 20 اتریوم معادل 24 هزار دلار به فروش رسیده است.

مجموعه NFT دونالد ترامپ رونمایی شد؛ ورود رسمی رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دنیای رمزارزها!

نزدیک به 13 هزار کاربر پس از انتشار این مجموعه، 3.5 توکن مینت یا ضرب کرده‌اند. علاوه بر این، 115 مشتری 45 ان‌اف‌تی خریداری کرده‌اند و همان‌طور که اعلام شده بود، با خرید این مقدار، برنده بلیت یک شام با ترامپ شده‌اند. همچنین 17 نفر 100 ان‌اف‌تی خریداری کرده‌اند که طبق سایت مجموعه ترامپ، حداکثر مقدار مجاز برای ضرب است.

در‌حال‌حاضر 1000 ان‌اف‌تی این مجموعه در یک کیف پول چند امضایی Gnosis Safe نگهداری می‌شوند که به‌نظر می‌رسد که ترامپ از فروش ثانیه NFTها بهره مالکانه دریافت می‌کند.

مجموعه توکن‌های ارائه شده توسط ترامپ عملا کارت‌هایی دیجیتالی هستند که او را به عنوان یک فضانورد، راننده، گاوچران و ابرقهرمان نشان می‌دهند و توسط ترامپ به عنوان در رابطه با زندگی و کار من توصیف شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فروش تمام مجموعه NFT ترامپ در کمتر از 24 ساعت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر