;
coinex

پیگیری مشکلات مردم در شبکه‌های اجتماعی توسط وزیر ارتباطات در توییتری که فیلتر است!

وزیر ارتباطات که بعضا گزارش‌هایی روزانه از فعالیت‌های خود در پیامرسان بله منتشر می‌کند، از پیگیری مشکلات مردم در شبکه‌های اجتماعی خبر داده است.

عیسی‌زارع پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم اخیرا اطلاعات جالبی از فعالیت روزانه خود با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. اطلاعاتی که حکایت از کسب خبر از مشکلات مردمی در توییتر دارد. پلتفرمی که مدت‌ها است فیلتر است و مسئولان می‌کوشند مردم را از آن و دیگر پلتفرم‌ها چون اینستاگرام و واتساپ به برنامه‌های داخلی مشابه کوچ دهند.

بیشتر بخوانید: عدم پاسخگویی متا مجوز قانونی انسداد اینستاگرام است

پیگیری مشکلات مردم در شبکه‌های اجتماعی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پیامرسان بله اعلام کرد: «همواره در طول مسیر حرکت به سمت وزارتخانه و یا رفتن به جلسات سعی می کنم علاوه بر خواندن پیام‌های مردمی که از طریق پیام‌رسان‌ها برایم ارسال می‌شود، واژگان مرتبط با وزارتخانه و فعالیت‌های آن را در شبکه‌های اجتماعی هم جست‌وجو کنم، چرا که گاهی برخی از مشکلاتی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی بصورت عمومی بیان می‌کنند ممکن است در پیام‌های دریافتی وجود نداشته باشد و حتی در گزارش‌هایی که هر روز از طریق مراکز روابط عمومی و ارزیابی عملکرد ارائه می شود هم دیده نشود». عیسی زارع پور ادامه داد:

روز چهارشنبه پس از پایان جلسه دولت و در مسیر برگشت به دفترم متوجه شدم یکی از هموطنان از دیر رسیدن مرسوله پستی خود گله مند است، بلافاصله اسکرین شات توییت ایشان را جهت پیگیری برای مدیرعامل شرکت پست ارسال کردم. با پیگیری شرکت پست مشخص شد مرسوله بدست ایشان رسیده است اما با تاخیر دو روزه! مقرر شد طبق قوانین غرامت دیرکرد به ایشان پرداخت گردد.

پیگیری مشکلات مردم در شبکه‌های اجتماعی توسط وزیر ارتباطات در توییتری که فیلتر است!

او گفت: «یکی دیگر از هموطنان هم به علت مشکل در بارگزاری یک فایل ویدئویی من را مورد لطف قرار داده بود که اسکرین شات مشکل ایشان را هم جهت پیگیری برای رییس سازمان تنظیم مقررات ارسال کردم، که آن هم در حال پیگیری است».

وزیر ارتباطات تاکید کرد:

منطقا این روش برای حل مشکلات همه هموطنان امکانپذیر نیست، اما دو جنبه مثبت دارد: اول اینکه مردم میدانند که مسئولین در جریان مشکلات آنها قرار می‌گیرند، دوم اینکه معاونین وزارتخانه هم متوجه می‌شوند رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه اصلی آنهاست و وقتی می بینند من شخصا هم پیگیری می‌کنم آنها نیز به تبع آن اهتمام بیشتری در این زمینه می ورزند.

او همچنین در پایان به این مهم اشاره کرده که مسیر رسمی دریافت مشکلات و انتقادات در خصوص خدمات وزارت ارتباطات و زیرمجموعه‌های آن، سامانه 195 است که هم به صورت تلفنی و هم در قالب پورتال 195.ir برای عموم مردم در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیگیری مشکلات مردم در شبکه‌های اجتماعی توسط وزیر ارتباطات چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    من که هرشب خودشون و خانوادشون و هرکسی که در به وجود آمدن وزیر محترم عیسی زارع پور نقش داشته با عشق دعا میکنم.

    پاسخ

    شاهکار او . اخراج ایران از اتحادیه مخابرات و ایجاد 10میلیون بیکار در ایران با فیلتر کردن واتساپ و اینستاگرام

    پاسخ

    چند تا دسته گل بندازیم دور گردنش و ازش تشکر کنیم بخاطر اینکه اینقدر آدم خوبیه ؟
    کاش میتونستم از نزدیک ازش تشکر کنم . هیچ قصد بدی هم ندارما 💀💀💀

    پاسخ