;
coinex

بازداشت خواننده معروف گروه ماکان بند ؛ امیر مقاره بازداشت شد!

این روزها در جامعه ایران سلبریتی‌ها از جمله اقشاری هستند که به سادگی می‌توانند به دردسر بیفتند. حالا خبر از بازداشت خواننده معروف گروه ماکان بند رسیده است. بازداشت امیر مقاره ساعاتی پیش رسما تایید شد.

این روزها و به تناسب وضعیت آشوب‌زده کشور و البته واکنش‌ها و جهت‌گیری‌های برخی سلبریتی‌ها، بسیاری از آن‌ها به خاطر اظهار نظرهای خاص خود به دادسرا احضار شده یا بازداشت شده‌اند. امیر مقاره خواننده محبوب گروه ماکان بند به نظر جدیدترین مورد بازداشتی است.

بیشتر بخوانید: ترانه علیدوستی بازداشت شد

بازداشت خواننده معروف گروه ماکان بند

در همین خصوص، خبرگزاری تسنیم در گزارشی نوشته: امیر مقاره خواننده گروه «ماکان بند» صبح امروز یکشنبه 27 آذر 1401 از سوی دادسرای اوین برای پاره‌ای از توضیحات احضار و در حال حاضر در بازداشت است.

احضار این خواننده موسیقی پاپ در حالی رخ می‌دهد که در روزهای گذشته انتشار ویدیویی از سوی حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینمای ایران، فضای فرهنگ و هنر کشورمان ملتهب شده است.

بازداشت خواننده معروف گروه ماکان بند ؛ امیر مقاره بازداشت شد!

خبرگزاری برنا نیز با تیتر خواننده ماکان بند بازداشت شد نوشته: بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود درباره بازداشت امیر مقاره اینگونه نوشت: «خواننده ماکان باند ‎امیر مقاره صبح امروز از سوی دادسرای ‎اوین احضار و با تحویل لوازم شخصی به اطرافیانش، بازداشت شد.»

رکنا نیز در مطلبی با تیتر امیر مقاره بازداشت شد / اتهام خواننده ماکان بند چیست ؟! نوشته آقای مقاره بعد از مراجعه به دادسرای اوین، با تحویل لوازم شخصی خود به همراهانش، بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازداشت خواننده معروف گروه ماکان بند چیست؟ چه چیزی می‌تواند علت بازداشت امیر مقاره باشد؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    فقط چون این کار رو کرده بود بازداشت شده.
    من که هیچی فقط دلم واسه طرفداراش میسوزه 😕

    پاسخ

    واقعا حقش نبود . ما که مردیم و زنده شدیم تا قضیه حل شد

    پاسخ

    بخدا جای باشرف زندان نیس . چرا دارین این کارو باهاش میکنین این بچه فقط ۵ روز مونده به تولدش نکنید گناه داره😕

    پاسخ

    آخه.چقدر تو نایسی.پس جای کی توزندان هست.??حتما بیگناه .حالا توشمعهارو فوت کن که چندماه زنده باشی.خخخخخخخ

    پاسخ