;
coinex

آشنایی با بهترین رزومه سازهای انگلیسی

بسیاری از فرصت‌های شغلی بین‌الملل و همچنین داخلی، رزومه انگلیسی درخواست می‌کنند. با کمک بهترین رزومه سازهای انگلیسی می‌توانید نظر مدیر استخدام را در همان نگاه اول جلب کنید.

امروزه، رزومه‌ی حرفه‌ای به یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در افزایش شانس استخدام تبدیل شده است. علاوه بر این و طبق بررسی‌ها، تنها ۳۰٪ رزومه‌ها توسط سیستم‌های ردیابی متقاضی (ATS) تأیید می‌شوند و این، کار کارجو را سخت کرده است. حتی پس از گذر از مرحله سیستم‌های ردیابی متقاضی، هر مدیر استخدام فقط شش ثانیه زمان برای خواندن رزومه متقاضی می‌گذارد.

بسیاری از فرصت‌های شغلی بین‌الملل و همچنین داخلی، رزومه انگلیسی درخواست می‌کنند. برای ساخت رزومه انگلیسی، خوب است سراغ رزومه سازهای انگلیسی بروید و تمام مراحل را به صورت استاندارد پیش ببرید. با کمک بهترین رزومه سازهای انگلیسی می‌توانید از سدی به اسم سیستم ردیابی متقاضی نیز عبور و نظر مدیر استخدام را در همان نگاه اول جلب کنید.

در این مقاله، لیستی از بهترین رزومه سازهای انگلیسی را گردآوری کرده‌ایم. با کمک این رزومه سازها می‌توانید رزومه‌ای حرفه‌ای و قوی بسازید.

ResumeHelp

آشنایی با بهترین رزومه سازهای انگلیسی

رزومه ساز ResumeHelp یک گزینه کاربر پسند برای کارجویانی است که می‌خواهند رزومه‌ای انگلیسی داشته باشند. این رزومه ساز طیف کاملی از قالب‌ها و گزینه‌های سفارشی سازی را به کاربر ارائه می‌دهد.

در این رزومه ساز، کاربران به طیف وسیعی از منابع کمکی از جمله نمونه رزومه‌ها، نکات مربوط به نوشتن و راهنمایی در زمینه کاریابی با کمک رزومه، دسترسی دارند. تا به امروز از این ابزار برای ساخت بیش از یک میلیون رزومه استفاده شده است.

مزایا معایب
رزومه‌های نمونه در این ابزار، شامل رزومه‌های مختلف برای صنایع و موقعیت‌های شغلی متفاوت می‌شود. قیمت‌ها در ابتدا به کاربر نشان داده نمی‌شود و پس از بارگذاری و آماده شدن برای ویرایش رزومه، قیمت‌ها نشان داده می‌شوند.
هم وب‌سایت و هم خود رزومه ساز، نکات مفیدی برای ساخت رزومه ارائه می‌دهند. در صورت استفاده از گزینه ۱۴ رزوه و عدم لغو اشتراک، این ابزار به صورت خودکار تمدید می‌شود و در صورت داشتن کارت اعتباری، مبلغ اشتراک از حساب شما کم می‌شود.
۲۳ قالب برای ساخت رزومه به صورت سفارشی دارد.
کاربر امکان انتخاب ساخت رزومه از ابتدا و یا ویرایش رزومه بارگذاری شده را دارد.
استفاده از این ابزار نسبتا آسان است.
محتوایی رایگان برای آماده سازی رزومه، شبکه سازی، مصاحبه، جستجوی شغلی و سایر موارد در وب‌سایت آن وجود دارد.
کارشناسان این وبسایت هفت روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات کاربران هستند.

Resume Genius

آشنایی با بهترین رزومه سازهای انگلیسی

Resume Genius بدون شک یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین ابزارهای ساخت رزومه‌ی رایگان است که در اختیار دارید. این رزومه ساز انگلیسی، یک رابط کاربری تمیز و آسان دارد و بخش‌های مختلف یک رزومه استاندارد را از جمله بخش تحصیلات، تجربه‌ی کاری و منابع را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند هر چه سریع‌تر رزومه خود را آماده کند. این رزومه ساز، الگوهای مختلفی دارد که کارجو بنا به خواست و نیاز خود می‌تواند یکی را انتخاب کند.

Resume Genius برای کسانی که به دنبال رزومه ساز مرحله به مرحله هستند، بهترین گزینه است. این ابزار در هر مرحله از فرآیند نکات و مشاوره‌هایی را ارائه می‌دهد. بخش جستجوی Resume Genius به شما کمک می‌کند رزومه‌ای مناسب با ATS آماده کنید که همچنین مناسب با هر صنعت و موقعیت شغلی طراحی شده باشد.

مزایا معایب
استفاده‌ی آسان به واسطه رابط کاربری راحت آن. فرمت فایل دانلودی در آن به در حالت رایگان، فرمت .txt است. برای دانلود فرمت PDF یا فرمت‌های دیگر باید هزینه‌ای پرداخت کنید.
داشتن آدرس یا URL اختصاصی برای اشتراک‌گذاری و ردیابی عملکرد رزومه. گزینه‌ای برای بارگذاری رزومه در این ابزار وجود ندارد. بنابراین برای به‌روزرسانی رزومه، باید تمام مراحل را از ابتدا آغاز کنید.
امکان جستجوی فرصت‌های شغلی و شرح شغلی آنها با کمک این رزومه ساز وجود دارد.

Irantalent

آشنایی با بهترین رزومه سازهای انگلیسی

ایران تلنت به عنوان اولین و بزرگترین وب‌سایت کاریابی در ایران، همیشه به دنبال راهکارهایی برای آسان‌تر کردن روند کاریابی کارجویان بوده است. مسلما داشتن رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد، یکی از مهم‌ترین مواردی است که کارجویان در کاریابی خود به آن نیاز دارند. از این رو، رزومه ساز ایران تلنت به کمک کارجویان آمده است تا بتوانند رزومه خود را به زبان انگلیسی و رایگان بسازند.

رزومه ساز ایران تلنت هم به زبان فارسی هم به زبان انگلیسی در دسترس است و در صورتی که با ساخت رزومه در سایت‌های خارجی مشکل دارید، می‌توانید از این رزومه ساز استفاده کنید و مطمئن باشید که رزومه‌ای ATS فرندلی دارید.

مزایا معایب
استفاده از رزومه ساز ایران تلنت رایگان است. رزومه ساز ایران تلنت، تنوع در قالب ندارد.
فرآیند ساخت رزومه با کمک رزومه ساز ایران تلنت آسان و کاربرپسند است و می‌توان آن را ابزاری کارآمد برای مبتدیان در ساخت رزومه در نظر گرفت. امکان شخصی سازی ظاهر رزومه، در رزومه ساز ایران تلنت وجود ندارد.
با کمک رزومه ساز ایران تلنت، در عرض ده دقیقه می‌توان رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد ساخت.
قالبی تمیز و ساده دارد و همین موضوع خوانایی رزومه را افزایش می‌دهد.
امکان ویرایش و همچنین تغییر بخش‌های مختلف رزومه، برای کاربران این ابزار فراهم است.
امکان دانلود رزومه در فرمت PDF در رزومه ساز ایران تلنت وجود دارد.
با کمک رزومه ساز ایران تلنت، می‌توان رزومه‌ای ساخت که شانس استخدام را حداقل تا ۷۰ درصد افزایش می‌دهد.
این رزومه ساز دو زبانه است.

سخن پایانی

برای انتخاب بهترین رزومه ساز انگلیسی باید به نیاز خود توجه کنید. اگر به دنبال ابزاری هستید که در حین ساخت رزومه، راهنمایی نیز داشته باشد، باید موردی را انتخاب کنید که مقالات آموزشی را داشته باشد مانند ایران تلنت و ResumeHelp. اگر به دنبال ابزاری برای ساخت رزومه ATS فرندلی هستید، ایران تلنت بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

رزومه ساز را به گونه‌ای انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند و به شما در کاریابی و استخدامِ سریع‌تر در شرکت‌ها کمک کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام
    توی رزومه سازهای آنلاین فارسی ‌و ایرانی هم رزومیتو واقعا عالیه

    پاسخ

    سلام
    اره رزومیتو‌ رو قبلا باهاش کار کردم
    رزومه ساز آنلاین خوب و کاملی داره
    ضمنا قالب های رزومه اماده هم داره

    پاسخ