;
coinex

ایلان ماسک باید از مدیریت توییتر کنار برود؟!

آیا ایلان ماسک باید از مدیریت توییتر کنار برود؟! در واقع اگر آقای ماسک بخواهد به رسم گذشته به نتایج نظرسنجی‌ها متعهد بماند، باید همین امروز پست خود را ترک کند!

ایلان ماسک در نتیجه افزایش انتقادها، سردرگمی‌ها و ابهام‌ها در زندگی شخصی‌اش که از زمان خرید توییتر و عهده‌دار شدن مدیریت عاملی آن بروز یافته‌اند،‌ به ناگهان یک نظرسنجی برای ترک سمت مدیرعاملی این شبکه اجتماعی محبوب برگزار کرد. مضمون نظرسنجی این بود: «من به نتایج این نظرسنجی متعهد هستم اما آیا باید مدیرعاملی توییتر را ترک کنم؟». حالا نتایج این نظرسنجی مشخص شده است. با ما باشید.

بیشتر بخوانید: تلاش ایلان ماسک برای جذب سرمایه‌گذاران جدید برای توییتر

ایلان ماسک باید از مدیریت توییتر کنار برود؟!

ایلان ماسک پیش از اینکه مالک توییتر شود هم بعضا برای برخی امور زندگی کاری خود نظرسنجی برگزار می‌کرد و معروف‌ترین مثال آن، نظرسنجی فروش سهام تسلا است که واقعا او به نتایجش متعهد ماند و با فروش سهام تسلا حتی باعث کاهش ارزش سهام این شرکت شد!

بعد از تصاحب توییتر هم ماسک به این روش ظاهرا دموکراتیک خود در توییتر ادامه داد و برای بسیاری از اقدامات بحث‌برانگیز مانند رفع محدودیت حساب کاربری دونالد ترامپ، بازگرداندن اکانت‌های مسدود شده و یا مواردی دیگر نظرسنجی برگزار کرد.

مالک توییتر در تمام مدت اخیر که در سمت مدیرعاملی توییتر بوده، تصمیماتی متناقض و عجیب اتخاذ کرده است. تصمیماتی که همواره انتقاداتی شدید به همراه داشته است. از تعدیل نیروی شدید و اخراج مدیران ارشد گرفته تا مسدودسازی حساب خبرنگاران مطرح که حتی انتقاد سازمان ملل را به دنبال داشت.

ایلان ماسک باید از مدیریت توییتر کنار برود؟!

بحران‌های اخیر و درگیری با خبرنگاران، نگرانی‌های ماسک در خصوص خانواده و مسائل شخصی و فشار شدید کار در توییتر، ماسک را به جایی رسانده که حالا با برگزاری یک نظرسنجی از کاربران خواسته در خصوص خصوص حضور یا عدم حضور او سمت مدیرعاملی توییتر تصمیم بگیرند.

آمار این نظرسنجی که بیش از 17.5 میلیون کاربر در آن شرکت کردند، حاکی از این است که 57.5 درصد از کاربران خواهان کناره‌گیری آقای ماسک از مدیرعاملی توییتر و 42.5 درصد خواهان تداوم فعالیت او هستند.

با این اوصاف، همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم به فرض تعهد آقای ماسک به نتایج نظرسنجی، باید به زودی شاهد کناره‌گیری او از مدیرعاملی توییتر باشیم.

بیشتر بخوانید:

آیا ایلان ماسک باید از مدیریت توییتر کنار برود؟ به نظر شما آقای ماسک این بار هم به نتیجه نظرسنجی عمل می‌کند؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر