;
coinex

بازگشت حساب مسدودشده خبرنگاران معروف در توییتر ؛ بازهم با نظرسنجی!

ماجرای مسدودسازی حساب خبرنگاران دامن ایلان ماسک را گرفت و حالا رسما خبر از بازگشت حساب مسدودشده خبرنگاران معروف در توییتر رسیده است.

ایلان ماسک در روزهای اخیر دردسرهای زیادی داشته است. او بعد از اعتراضات به خاطر مسدودسازی اکانت شخصی که پروازهایش را ردیابی می‌کرد، اعلام کرد از او رسما در دادگاه شکایت می‌کند. این موضوع اعتراضات زیادی را در پی داشت اما ماسک از تصمیم خود منصرف نشد. در ادامه این فرایند، ماسک حساب چند خبرنگار معروف از روزنامه‌های سی‌ان‌ان، واشنگتن پست و نیویورک تایمز را نیز مسدود کرد که حتی با اعتراض سازمان ملل همراه شد.

بیشتر بخوانید: حذف ناگهانی قابلیت توییتر اسپیس بعد از گفتگوی جنجالی ماسک

بازگشت حساب مسدودشده خبرنگاران معروف در توییتر

ایلان ماسک که حساب چند روزنامه‌نگار را به حالت تعلیق درآورده بود، با برگزاری یک نظرسنجی در توییتر از کاربران خواست در خصوص بازیابی حساب روزنامه‌نگاران نظر بدهند.

در نظر سنجی ایلان ماسک از کاربران در خصوص زمان لغو تعلیق حساب‌هایی که مکان دقیق او در زمان واقعی را فاش می‌کنند سوال شده بود و گزینه‌هایی شامل هم‌اکنون و هفت روز دیگر داشت. در پایان این نظرسنجی 3 میلیون نفر رای دادند که 58.7 درصد اعتقاد داشتند این دسته از افراد باید همین حالا اکانت خود را پس بگیرند و 41.3 درصد به هفت روز دیگر رای داده بودند. در نتیجه ماسک در توییت دیگری اعلام کرد:

«مردم نظر خودشان را ارائه کردند. اکنون تعلیق حساب‌هایی که موقعیت مکانی من را فاش کردند، برداشته می‌شود.»

بازگشت حساب مسدودشده خبرنگاران معروف در توییتر ؛ بازهم با نظرسنجی!

گفتنی است که تا این لحظه، حساب برخی روزنامه‌نگاران مانند دانی اوسالیوان از CNN و مت بیندر از Mashable بار دیگر در توییتر قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است که تصمیم توییتر در تعلیق حساب خبرنگاران و مادستون،‌ از سوی نهادهایی چون اتحادیه اروپا و سازمان ملل محکوم شد و شدیدا در رسانه‌ها بازتاب داشت.

ماسک پیش از این هم برای اتخاذ تصمیم‌های اساسی برای توییتر و کاربرانش از نظرسنجی استفاده کرده بود. او اخیرا بعد از انجام یک نظرسنجی حساب توییتر دونالد ترامپ را بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازگشت حساب مسدودشده خبرنگاران معروف در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر